- Grzegorz miał niepowtarzalny styl. Ubierał się jak chciał, sam wybierał rzeczy do sesji zdjęciowych, nie korzystał z usług stylistów. Choć nie interesował się raczej modą, to jednak przywiązywał dużą wagę do swojego wizerunku scenicznego i dbał o to, aby ubranie stanowiło z muzyką, którą wykonywał spójną całość - twierdzi Anna Skrobiszewska, wdowa po liderze Republiki i jego jedyna spadkobierczyni. - Kiedy zwrócono się do mnie z propozycją stworzenia ubrań inspirowanych jego stylem, uznałam, że pomysł wart jest uwagi.
Tym samym zmarły w 2001 roku Grzegorz Ciechowski dołączył do grona osób, które użyczyły swojego wizerunku do promocji kolejnej odsłony serii „The Culture Icons” marki Bytom. Wcześniej w tym gronie znaleźli się aktor Zbigniew Cybulski i pisarz Marek Hłasko. To „projekt mający na celu przypomnienie stylu ubierania się wybitnych osobowości ze świata sztuki i kultury, które miały wpływ na polską modę” - czytamy w materiałach prasowych.
Kolekcja poświęcona liderowi Republiki będzie dostępna już od jutra w sieci. Trafi też na półki jedynego w Toruniu sklepu firmowego marki Bytom. - W czwartek spodziewamy się bardzo dużej dostawy, a więc na 99 proc. będzie to właśnie ta kolekcja - mówi sprzedawca ze sklepu w Centrum Handlowym Plaza. - Z uwagi na to, że dostawa będzie naprawdę duża, lepiej zajrzeć do nas po południu. Przed południem prawdopodobnie nie będzie jeszcze wypakowana. Kilkanaście osób już o nią pytało.
O tym jakie artykuły tworzą kolekcję oraz ile kosztują będzie można przeczytać w czwartkowym wydaniu "Nowości".
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?