Każde auto ważyło 35 ton, co oznacza, że obiekt został wystawiony na próbę o łącznej wadze 210 ton. To mniej więcej tyle, ile waży około 200 dużych fiatów lub ponad 40 dorodnych afrykańskich słoni.
- Próby obciążeniowe wypadły pomyślnie. Obciążenie obiektu trwało około 8 godzin. Miało charakter statyczny i dynamiczny. Obciążenie statyczne prowadzone było dla dwóch schematów ustawienia obciążenia próbnego, przewidzianego w opracowanym wcześniej projekcie technologicznym - wyjaśnia Daniel Barton, kierownik robót mostowych z ramienia firmy Skanska.
Po zebraniu danych rozpoczęło się obciążenie dynamiczne obiektu. Polegało ono na przejeździe przez estakadę ciężarówek z prędkościami: 10 i 30 km/h. Więcej w jutrzejszym wydaniu "Nowości".
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?