- Audyt zlecono w celu weryfikacji posiadanego systemu, tzw. inwentaryzacji - przyznaje Anna Kulbicka-Tondel, rzecznik prasowy toruńskiego ratusza. - System monitoringu w różnych placówkach powstawał w różnym czasie, w związku z czym istnieją rozbieżności techniczne i sprzętowe. Chcemy mieć komplet informacji dotyczący istniejącego monitoringu, by w przyszłości kiedy będziemy system modernizować, móc go ujednolicić przy jak największym wykorzystaniu posiadanego sprzętu.
Pierwsze kamery monitoringu pojawiły się w Toruniu w 2003 r. m.in. w Pogotowiu Opiekuńczym, na placu zabaw przy ul. Podmurnej i 15 szkołach. W 2007 r. szkoły mogły skorzystać z dofinansowania na montaż monitoringu z programu ówczesnego ministra edukacji Romana Giertycha.
Czytaj też:
Złodziej nagrany dwa razy
W każdej placówce znajduje się od kilkunastu do kilkudziesięciu kamer.
Obecnie trwa konkurs dla firm, które dokonają inwentaryzację i przygotują plan ujednolicenia systemów. W Wydziale Ochrony Ludności do 29 sierpnia trwa nabór dla podmiotów zainteresowanych wykonaniem inwentaryzacji.
Po podpisaniu umowy, wykonawca będzie miał zaledwie miesiąc na realizację zadania.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?