Jedyne rozpoznawalne „I love” dotyczy Nowego Jorku. Hasło się przyjęło i z mniejszym lub większym powodzeniem klonują je inne miasta.
Turyści szukając pamiątek na starówce kupują gadżety, które im się kojarzą z Toruniem: anioły i pierniki. Z pewnością nikomu z Czytelników nie brakuje pomysłów na kreatywne wykorzystanie tych elementów.
Zobacz także:Dwa wernisaże w CSW
Poza tym skoro miasto promuje się obecnie hasłem „Toruń porusza” to dla efektu jego wzmocnienia należałoby wprowadzić jeden model produkcji gadżetów dla wszystkich wydziałów urzędu.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?