200 strażaków z całego regionu walczyło z wielkim pożarem zakładu przetwarzającego odpady [ZDJĘCIA, WIDEO]

szsZaktualizowano 
W niedzielę po południu wybuchł pożar w zakładach Ekochem w podtoruńskim Głogowie. Płomienie objęły składowisko odpadów i budynek zakładu. Zobacz też:Atak na biura parlamemtarzystów PiS w regionie Jacek Smarz
Strażacy dogaszają pożar jaki po południu wybuchł w zajmującym się przetwarzaniem odpadów zakładzie Ekochem z podtoruńskiego Głogowa. Z płomieniami, które ogarnęły budynek oraz składowisko odpadów, walczyło 200 strażaków z całego regionu.

W niedzielę koło południa w podtoruńskim Głogowie wybuchł wielki pożar. W płomieniach stanął budynek oraz składowisko odpadów należące do firmy Ekochem, od dwóch dekad zajmującej się przetwarzaniem surowców wtórnych. Ogromny słup dymu był widoczny m.in. w Toruniu, Elgiszewie i Golubiu-Dobrzyniu. W akcji ratunkowej wzięło udział 50 zastępów straży pożarnej.
- W sumie 200 strażaków z powiatu toruńskiego, bydgoskiego, włocławskiego i lipnowskiego - mówi Andrzej Seroczyński, rzecznik Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Toruniu.
Strażaków zawodowych wspierali także ochotnicy.
Podczas pożaru doszło do kilku eksplozji, na szczęście jednak nikomu nic się nie stało. Ogień udało się opanować, po godzinie 16 trwało już jego dogaszanie.
Poza służbami odpowiedzialnymi za ustalenie przyczyn pożaru, niedzielną katastrofą zajmą się także inspektorzy ochrony środowiska.

Wideo

Materiał oryginalny: 200 strażaków z całego regionu walczyło z wielkim pożarem zakładu przetwarzającego odpady [ZDJĘCIA, WIDEO] - Nowości Dziennik Toruński

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 29

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.
d
d

Forumowicz Tor tor z Trollunia, etatowy pracownik Urzedu Marszałkowskiego ktory na zlecenie Całbeckiego i Lenza regularnie opluwa Bydgoszcz i Bydgoszczan na tym forum Expressu- mowi ze my Bydgoszczanie widzimy tylko interesy naszego powiatu i nic dalej. To nie jest prawda. Metropolitalny rozmach bydgoskiej gospodarki słynącej z przysłowiowej kujawskiej solidności i przedsiębiorczości rozlewa swoje pozytywne gospodarcze błogosławienstwo na cała zachodnia połowę Kuj- Pomorskiego. Natomiast Torunczycy nawet nie wygladaja poza nędzne rogatki ich tzw. miasta- oni zaniedbali ich wlasny powiat ziemski. Dlatego trounski powiat ziemski ma wyzsze bezrobocie i nizsze płace oraz przyrost demograficzny niz nasz powiat bydgoski bo oni nie mogąc juz efektywnie okradac Bydgoszczy od czasu kiedy sie przebudziliśmy kanibalizują swoj wlasny powiat. Szczegolnie ich gmina Zlawies Wielka ciązy od lat ku Bydgoszczy gdzie pracuje połowa jej mieszkancow, prawie nikt z zachodniej czesci tej gminy tzn. z Czarnowa lub Złej Wsi Wielkiej nie dojezdza do pracy w Toruniu tylko wszyscy walą do bydgoskiego Fordonu. Dlatego trzeba dokonać aneksji zachodniej połowy gminy Zła Wies Wielka do gminy Dabrowa Chelminska i do powiatu bydgoskiego. Proponuje udręczonym mieszkancom zachodnich solectw gminy Zła Wies Wielka alby rozpoczeli kampanie o referendum w sprawie odłaczenia sie od ziemskiego powiatu torunskiego.

zgłoś
t
tr

Jestem Dumnym Gejem i mowie ze mam Rydzyka i jego religie oraz inne przejawy PISowskiego Sredniowiecza i Ciemnogrodu głeboko w mojej czesto jebanej d****. Rydzyk jest tym bardziej obrzydliwy i zakłamany bo kazdy wie ze nigdzie wiecej nie maja Geje wiekszego udzialu procentowego w tym Kraju niz własnie w tej szemranej instytucji biznesowej jaką jest Kosciol Katolicki, ktory rownoczesnie w imie żle pojętej tradycji i wrodzonego w kazdej religii kłamliwego faszyzmu najbardziej atakuje ludzi nowoczesnych czyli wlasnie Gejow i innych ktorzy wyzwolili sie juz z kajdan Tradycji, Prymitywizmu, Sredniowiecza, Nacjonalizmu i innego szeroko pojetego Ciemnogrodu! Niech zyje nasza Ojczyzna Europa, niech zyje PO-PSL-SLD-Nowczesna. Wspolnymi siłami zniszczymy was raz na zawsze tak jak Alianci zniszczyli nazizm i faszyzm w 1945.

zgłoś
54

Haha oto efekt "dobrej" a wlasciwe "dojnej" (dla kleru I innych wypierdków mamuta) zmiany. Ale w sumie nie dziwi mnie nic bo TV Republika jest znaną tuba Trojcy Sw. tzw. IV RP czyli faszyzmu, PISU I kleru katolickiego. W tym stęchłym ukladzie rączka rączkę mysje a Narodowi oferuje pomyje w postaci 500 plus ale tez tylko do czasu az nie zbankrutują budżetu i zamiast dobrobytu jaki cechowały lata koalicji PO-PSL staniemy sie druga Grecją z systemem politycznym Białorusi.

zgłoś
d
df
Nie ma znaczenia nikt normalny na nikogo z tej szajki PIS i tak juz nigdy nie zagłosuje . Baj baj Beata będziemy wspominać twoje broszki i surduciki z gremplinow haha widac odchodzi siermiężność Gomulki , pan morawiecki bedzie sie bawił w Gierka a jak mu dobrze pomożemy to za pare lat splajtujemy i zostanie juz tylko Jarek zeby ogłosić stan wojenny i nowe kartki na schab z koscią haha.
zgłoś
g
grf

A moze juz niedługo bedzie w PiS zjazd tej jedynie slusznej Partii gdzie wyniosą sztandar i wywiozą Rydzyka na taczce na kupę gnoju ? Tylko któż by mógł zastąpić Rydzyka ? Chyba tylko pan Goebells ale ten juz nie żyje ... I jak tu dalej żyć, panie premierze Morawiecki ...

zgłoś
g
g

Ja jestem fanka ojca dyrektora bo obiecał mi zbawienie duszy jak mu zrobię loda i wpłacę 20 złoty na jego dzieła . Pozdrowienia z kasy w Biedronce - muszę sie wysilać zeby na nas dwóch zarobić , dlatego skanuje w dajpersie. Ave Maria i do przodu! Dam radę z ta kupa aż do następnej dobrej zmiany !

zgłoś
w
we
Ci z PIS ukradli miliony podczas afery SKOKOW zeny miec kase na ta ich faszystowska partie PIS. Ich wierny stronnik, Rydzyk ukradl miliony tak niby na stocznie. Najwieksze machloje w stolecznym Ratuszu w tzw. dzikiej reprywatyzacji byly jak zimny Lech byl jej prezydentem w 2002-2005. Teraz rzad kradnie nasze podatki zeby dac 500 plus patologii wielodzietnej i ich klerowi czyli tym tlustym pedofilom. A ile ukradli i wyludzili tzw. „odszkodowan” tacy jak Malgorzata Wassermann czy Marta Kaczynska za smierc ich bliskich z tzw. katastrofy smolenskiej? I kto to placi? My podatnicy. Dlatego precz z PIS!
zgłoś
43

Haha jestes żałosny PiSuarze bo wierzysz w dobre zmiany i inne katolickie i smoleńskie bajki - żadnej zmiany nie bedzie bo Polska pod rządami PO to normalny kraj jedynie taka bedzie albo żadna ! My juz tego dopilnujemy ty Rydzykowa sciero a od wybitnych Polaków takich jak prof. Hartmann , prof. Balcerowicz , prof. Bartoszewicz, Wałęsa czy prof. Strzebosz to sie odpieprz bo to sa Jedyne elity tego narodu .

zgłoś
65

Opozycja wobec totalnej durnoty I ciemnogrodu jakim jest ten rezim PIS musi byc totalna. Trzymamy za Ciebie kciuki Pani Lubanuer zebys skorzystala z kazdej mozliwej okazji aby dokopać temu ciemnemu PISowi I klerowi ktory go wspiera w celu zdobycia duzej kasy z naszych podatkow na ich Mercedesy i marmury w tych ich plebaniach.

zgłoś
6

Brawo dla Radnych Sejmiku z Bydgoszczy - dla Pana Andrzeja Walkowiaka, pani Doroty Jakuty i Pana Romana Jasiakiewicza! Serce az rosnie jak widze jak skutecznie przywaliliście tej trollunskiej sitwie łysych złodziei! Jestesmy dumni z was. Ja z mojej strony obiecuje tak jak napewno tez tysiace innych Bydgoszczan ze bedziemy na Panstwa glosowac w nastepnych wyborach samorzadowych bo w skali regionalnej nie ważna jest partia tylko jak ktos skutecznie walczy o interesy Bydgoszczy. Ja jestem gotowy głosowac nawet na samego klerykalnego diabła czyli PIS lub ONR byleby tylko oni skutecznie zwalczali Torun wszelkimi dostepnymi metodami i działali w kierunku przeniesienia WSZYSTKICH URZEDOW do Bydgoszczy jako JEDYNEJ stolicy Regionu. Teraz czas aby do akcji wkroczył prezydent Bruski, radna Dorota Jakuta, poseł Olszewski i senator Jan Rulewski oraz kazdy inny senator lub poseł albo radny z zachodniej połowy naszego wojewodztwa. Bydgoszcz sie obudziła i mowi stanowcze NIE wszelkim kolejnym probom okradania Regionu przez torunskiego Marszałka oraz przez urzedujacy w Toruniu Samorządowy Zarzad Wojewodztwa. Polem naszej walki bedzie nie tylko Sejmik Wojewodzki ale takze Sejm i Senat RP, Pałąc Prezydencki, Prokuratura, Wojewodzki Sad Administracyjny, NIK a w ostatecznosci takze Bruksela i Europejski Trybunał Rozrachunkowy gdzie sprawdzają jak efektywne jest wykorzystywanie przyznawanych funduszy europejskich.

zgłoś
65

Nawet pobieżne spojrzenie na mape Kraju pokazuje ze Bydgoszcz lezy w komunikacyjnie bardziej atrakcyjnym miejscu, nie mowiac juz nawet o malowniczosci krajobrazu i jego roznorodnosci- prozno by w Toruniu szukac dwoch malowniczych, wysokich skarp dawnej pradoliny bo Torun ma tylko jedna ( i to tylko w czesciach na Kaszczorku i Rubinkowie) , nie ma w Toruniu głeboko wcietej doliny rzecznej tak jak malownicza dolina Brdy w Smukale, nie ma w Toruniu zabytku technologii klasy 0 jakim jest Kanal Bydgoski itd. ....itp.

zgłoś
r
re

Fakty sa takie- Bydgoszcz ma 360 000 , Torun ma 180 000. Inwestorzy wyciagaja z tego oczywiste wnioski....Dlatego Bydgoszcz ma lotnisko, dlatego to u nas się wiecej buduje. Jezeli te wojewodztwo sie rozpadnie, widac kto stworzy własne Wojewodztwo a kto stanie sie powiatem w Pomorskiem.... Bydgoszcz jest mniej zadłużona, ma najniższe bezrobocie, leży w bardziej korzystnym miejscu na mapie Polski i Europy... Potencjał rozwoju ma dwukrotnie wiekszy. Jest polożona bardziej atrakcyjnie, jako jedyne duze polskie miasto otoczone pięknymi lasami z kazdej strony. Ma najwiecej zabytków z XIX wieku w Kraju po Lodzi- orginalnych bo nigdy nie byla zniszczona. Bydgoszcz ma Opere, Filharmonie, dwa Szpitale Uniwersyteckie, Szpital Wojskowy,szpital MSW,szpital zakażny, Sanatorium, Centrum Onkologii i Ogrod Zoologiczny oraz dwa Ogrody Botaniczne- tego wszystkiego próżno szukać w Toruniu....Bydgoszcz Glówna jest jedynym dworcem PKP kategorii A w Regionie, co znaczy ze obsluguje ponad 2 miliony pasażerów rocznie. Nie tylko obsluguje najwiecej pasażerów ale także ma 5 peronów i 9 torów, podczas gdy Torun Glowny ma tylko 4 perony i 6 torów. Bydgoski dworzec PKS jest także większy i ma wiecej pasażerów. Jest Akademia Muzyczna i UTP czyli de facto Politechnika- nie ma takich rzeczy w Toruniu...Jest Centrum Wystawowo- Targowe Regionu- nie ma takiego w Toruniu. Bydgoszcz ma 21 marketów i hipermarketów- Torun tylko 11... Mamy 6 Mcdonalds- Torun tylko 3....mamy IKEA- Torun....zero....Mamy 40 km linii tramwajowych- Torun 24 km....Prawie dwa razy wiecej linii autobusowych. Mamy 6 wielkich galerii handlowych, Torun tylko 3. Obszar miasta- 175 km2 versus 115 km2 przy czym gestosc zaludnienia wieksza w Bydgoszczy. Mamy TVP Bydgoszcz i Radio Pomorza i Kujaw,GDDKIA oraz Urząd Wojewódzki oraz Bibliotekę Woj. i Bibliotekę Pedagogiczną- Torun- nic z tych rzeczy....W latach 1945- 1975 Bydgoszcz miała prawo rozwijac sie kosztem Torunia poniewaz jest to naturalne prawo stolicy Regionu zeby rozwijac sie kosztem mało ważnych miasteczek. Tak jest zawsze w kazdym Regionie- to jest normalne. To ze Torun juz od 1850 przegrywa we wszystkich rankingach z Bydgoszczą jest wynikiem lepszego polozenia Bydgoszczy oraz faktu ze Torunia w regionie nikt nie lubi bo to pokrzyżackie gniazdo. Ostatnio doszła jeszcze do tego polityka toruńskich marszałków i obecność Rydzyka w waszym grodzie. To wszystko powoduje ze stoicie wobec Bydgoszczy na z góry straconych pozycjach. Ale Bydgoszcz jak juz przejmie pełnie władzy w Regionie sie zaopiekuję calym Regionem w imię jego zrównoważonego rozwoju. Taki pozytywny efekt promieniujący na caly region moga dac tylko Metropolie.

zgłoś
G
Gość

przemysł schroniskowy najbardziej prężną dziedzina naszej gospodarki

konrad (gość) 23.07.18, 10:29:30

Zgłoś naruszenie treści
/ 3

Raport NIK nie pozostawia złudzeń.
Co trzecia złotówka podatnika jest wydawana z rażącą niegospodarnością czy wręcz defraudowana.
Zamiast zwierzęta czipować i przypisywać konkretnej osobie która ponosiła by koszty i odpowiedzialność my utrwalamy patologiczny system gdzie psy czy koty są anonimowe znaczy się naszym wspólnym dobrem narodowym.
Wiele organizacji pro-zwierzęcych to towarzystwa wzajemnej adoracji poza wszelką kontrola prawną.
Bywa tak że prezes towarzystwa ochrony zwierząt jest także kierowniczką schroniska które sama kontroluje.

zgłoś
P
Piotras

Widać ze jesteś kolejnym tłukiem na tym forum który nie rozumie tematu

zgłoś
P
Piotras

Widać ze jesteś kolejnym tłukiem na tym forum który nie rozumie tematu

zgłoś
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3