Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Aplikacja mobilna Żabki najpopularniejszą aplikacją w Polsce

Materiał Informacyjny Żabka
Nowością w aplikacji żappka są m.in. indywidualne, zmieniające się kilkukrotnie w ciągu dnia promocje na ulubione produkty.
Nowością w aplikacji żappka są m.in. indywidualne, zmieniające się kilkukrotnie w ciągu dnia promocje na ulubione produkty. mat. pras.
W ciągu 2 miesięcy od udostępnienia pilotażowej wersji, aplikacja sieci Żabka o nazwie żappka znalazła się wśród najczęściej pobieranych, bezpłatnych aplikacji w Polsce. Od końca maja br. aplikacja jest szeroko dostępna i zyskuje nowe funkcjonalności. Wśród nich promocje, które zmieniają się co 2 godziny oraz oferty indywidualnie dobierane dla użytkownika przez sztuczną inteligencję.

- Z satysfakcją patrzymy na rozwój naszej aplikacji, której pierwsza wersja została pozytywnie odebrana przez klientów. Od momentu udostępniania jej użytkownikom smartfonów, została pobrana ponad kilkaset tysięcy razy, przy czym największy przyrost nastąpił w ciągu ostatnich dni. Żappka jest obecnie w czołówce najchętniej pobieranych aplikacji w Polsce. Dodam, że to dopiero początek naszych możliwości i z pewnością pozytywnie zaskoczymy klientów zarówno nowymi funkcjonalnościami, jak i akcjami marketingowymi – mówi Tomasz Blicharski, Wiceprezes ds. Finansowych i Rozwoju sieci Żabka.

Nowością w aplikacji żappka są m.in. indywidualne, zmieniające się kilkukrotnie w ciągu dnia, wyjątkowo atrakcyjne promocje na ulubione produkty (np. hot-dog za 1,5 zł, kawa w Żabka Café za 2 zł, smoothie Foodini za 2,99 zł). Po upłynięciu dwóch godzin, promocje zmieniane są na zupełnie nowe. Kolejnym dodatkiem jest sekcja w aplikacji z produktami, które co 24 godziny są indywidualnie dopasowywane do użytkownika przez sztuczną inteligencję. W ich przypadku klient otrzymuje jednoczesną gwarancję najlepszej ceny.

Dodatkową korzyścią jest program lojalnościowy. Robiąc zakupy przy użyciu aplikacji konsumenci zbierają specjalne punkty - żappsy. Każda wydana w Żabce złotówka jest premiowana, a zebrane żappsy można wymienić na produkty z oferty Żabki, odbierane bezpośrednio w sklepie – w tym asortyment Żabka Café.

Za interfejs aplikacji odpowiada firma Ueno, która projektuje intuicyjne i przyjazne rozwiązania cyfrowe z międzynarodowym doświadczeniem projektów aplikacji m.in. Ubera. Partnerem Żabki przy projekcie są także firmy: Synerise tworząca biznesowe rozwiązania z zakresu sztucznej inteligencji i marketing automation oraz Future Mind, warszawska spółka zajmująca się rozwojem aplikacji mobilnych i transformacją cyfrową.

By klienci mieli jeszcze większą świadomość profitów z aplikacji, sieć szkoli swoich franczyzobiorców, a oni swoich sprzedawców, w tym zakresie oraz dokłada starań, aby w sklepach widoczne były informacje na temat żappki. Regulamin żappki dostępny jest w aplikacji w zakładce „Ustawienia”, w punkcie „Zasady świadczenia usług”. Aplikacja jest dostępna bezpłatnie w Google Play dla użytkowników systemu Android oraz w App Store dla urządzeń działających z system iOS.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Aplikacja mobilna Żabki najpopularniejszą aplikacją w Polsce - Strefa Biznesu

Wróć na nowosci.com.pl Nowości Gazeta Toruńska