Biedronka pracuje nad stylem

Alicja Cichocka
Do końca marca Jeronimo Martins Dystrybucja chce wystartować z Biedronką w toruńskim salonie. Jak na razie firma ostro zabrała się za zmianę wizerunku sklepu.

Do końca marca Jeronimo Martins Dystrybucja chce wystartować z Biedronką w toruńskim salonie. Jak na razie firma ostro zabrała się za zmianę wizerunku sklepu.

Właściciel Biedronki intensywnie pracuje nad wizerunkiem taniego dyskontu. Ćwiczy na toruńskiej ul. Szerokiej. W ramach kampanii reklamowej witrynę nowego sklepu najpierw oklejono krzykliwie żółtymi plakatami, w napisie na drzwiach strzelając błąd "Już wktócte powstanie tu sklep Biedronka" (pisownia oryginalna). Napis ekspresem zmieniano, ale komentarze mieszkańców, że żółty wylewa się na reprezentacyjny deptak nie ucichły.

Teraz JMD uznał, że dla torunian jest gotów poświęcić swój nieśmiertelny firmowy kolor. Od dwóch dni wejście Biedronki na toruński salon zapowiada zdjęcie Ratusza Staromiejskiego z hasłem, które brzmi niemal jak obietnica -"Tradycja zobowiązuje!".

- Wsłuchujemy się w głosy torunian i reagujemy. W Toruniu mamy szansę pokazać, że jesteśmy elastyczni i potrafimy dostosować format naszych sklepów tak, by współgrały z sąsiadującą architekturą - Anna Papka, menedżer ds. relacji zewnętrznych w Jeronimo Martins Dystrybucja nie chce przyznać, że początek kampanii reklamowej był zwyczajnie kiepski.

Więcej - w czwartkowych "Nowościach"

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie