MKTG SR - pasek na kartach artykułów
2 z 4
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Wszyscy mówią o spowolnieniu, ale dane ze sklepów...
fot. Aneta Żurek / Polska Press

Black Friday 2022. Firmy szukają nowych sposobów na przyciągnięcie klientów w kryzysie. Główna batalia rozegra się w Internecie [20.11.2022]

Wszyscy mówią o spowolnieniu, ale dane ze sklepów internetowych o wysokości obrotów pokazują stały wzrost. To oczywiście może wynikać też z inflacji i generalnie wyższych cen. Niemniej patrząc na liczbę transakcji obsługiwanych przez płatności Blue Media to nie zauważamy spadku. We wrześniu 2022 r., który dotąd był najlepszym miesiącem w tym roku pod kątem obrotów i liczby transakcji, odnotowaliśmy o ponad 41 proc. więcej transakcji niż w analogicznym okresie w 2021 r.

Zobacz również

Squid Game sezon 2 – wiemy, kiedy premiera

NOWE
NOWE FAKTY
Squid Game sezon 2 – wiemy, kiedy premiera

Spacer po modernistycznym Kaliszu

NOWE
Spacer po modernistycznym Kaliszu

Polecamy

Uczniowie zaskoczeni po maturze z geografii. „Myślałam, że się popłaczę”

AKTUALIZACJA
Uczniowie zaskoczeni po maturze z geografii. „Myślałam, że się popłaczę”

Nie segregujesz śmieci? Zapłacisz ty, a nie cała wspólnota. Rząd szykuje duże zmiany

NOWE FAKTY
Nie segregujesz śmieci? Zapłacisz ty, a nie cała wspólnota. Rząd szykuje duże zmiany

Nowa atrakcja w Tatrach. Zobacz, ile kosztują bilety

Nowa atrakcja w Tatrach. Zobacz, ile kosztują bilety