Z naszą redakcją skontaktowała się krewna pracownika toruńskiego call center Polsatu. Kobieta była bardzo zaniepokojona tym, że mimo pandemii, konsultanci telefoniczni nadal pracują w dużej grupie na stosunkowo niedużej przestrzeni.
Polecamy
- Siedzą tuż obok siebie, kaszlą kichają - mówi. - Jak do tego mają się nakazy, aby nie gromadzić się w grupach powyżej 50 osób?
Co na to Grupa Polsat? Od jej rzecznika, Tomasza Matwiejczuka, otrzymaliśmy następujące wyjaśnienia:
"Grupa Cyfrowy Polsat, której częścią jest operator sieci Plus, wprowadziła wszelkie możliwe środki bezpieczeństwa w trosce o zdrowie Klientów, Kontrahentów, Pracowników i Współpracowników.
Zobacz także: Kujawsko-pomorskie: ile testów na koronawirusa przeprowadzono? Jak się czują pacjenci?
Jako operator telekomunikacyjny, pełnimy szczególną rolę w obecnym czasie – zapewniamy łączność milionom ludzi w naszym kraju. Ciąży na nas również dodatkowa odpowiedzialność – to dzięki m.in. nam mogą się komunikować ze sobą rodziny, tysiące firm może kontynuować swoją działalność, a dzieci i młodzież mogą uczyć się w domach.
Mamy świadomość, że utrzymanie ciągłości działania sieci i świadczenia naszych usług jest kluczowe dla wszystkich obywateli, jak również działalności wielu firm, instytucji czy organów administracji publicznej. W tym celu kwestią krytyczną jest zapewnienie społeczeństwu dostępu do pełnej obsługi i świadczenia usług.
Polecamy: "Wynajmę mieszkanie na kwarantannę" - nowy biznes w Toruniu!
Nasz Departament odpowiedzialny za obsługę Klientów, wprowadził wszelkie możliwe na obecną chwilę środki bezpieczeństwa w siedzibach naszych Call Center dla Pracowników i osób współpracujących z nami u podwykonawców. Na bieżąco monitorujemy sytuację, w przypadku Call Center w Toruniu :
- zostały zakupione ozonatory – wszystkie otwarte pomieszczenia są ozonowane codziennie w nocy,
- zostały zakupione dodatkowe środki czystości oraz wprowadzana reguła częstego mycia rąk,
- zostały zakupione środki dezynfekcji – dezynfekowane są klamki, okna, ścianki działowe i łazienki,
- codziennie dezynfekowane są wszystkie sprzęty wykorzystywane w Call Center,
- zostały zakupione termometry – przy wejściu do budynku wszyscy mają mierzoną temperaturę".
Nie zmienia to faktu, że w obecnej sytuacji, tego typu centra, stają się miejscami bardzo podwyższonego ryzyka.
Widowiskowy egzamin dla policyjnych wierzchowców
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?