Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Call center w Toruniu. Centrum podwyższonego ryzyka?

Szymon Spandowski
Szymon Spandowski
ZDJĘCIE ILUSTRACYJNE
ZDJĘCIE ILUSTRACYJNE Filip Kowalkowski
Call center, czyli miejsca, gdzie w jednym pomieszczeniu pracują dziesiątki, a często nawet setki konsultantów telefonicznych, stały się dziś centrami podwyższonego ryzyka.

Z naszą redakcją skontaktowała się krewna pracownika toruńskiego call center Polsatu. Kobieta była bardzo zaniepokojona tym, że mimo pandemii, konsultanci telefoniczni nadal pracują w dużej grupie na stosunkowo niedużej przestrzeni.

Polecamy

- Siedzą tuż obok siebie, kaszlą kichają - mówi. - Jak do tego mają się nakazy, aby nie gromadzić się w grupach powyżej 50 osób?

Co na to Grupa Polsat? Od jej rzecznika, Tomasza Matwiejczuka, otrzymaliśmy następujące wyjaśnienia:

"Grupa Cyfrowy Polsat, której częścią jest operator sieci Plus, wprowadziła wszelkie możliwe środki bezpieczeństwa w trosce o zdrowie Klientów, Kontrahentów, Pracowników i Współpracowników.

Zobacz także: Kujawsko-pomorskie: ile testów na koronawirusa przeprowadzono? Jak się czują pacjenci?

Jako operator telekomunikacyjny, pełnimy szczególną rolę w obecnym czasie – zapewniamy łączność milionom ludzi w naszym kraju. Ciąży na nas również dodatkowa odpowiedzialność – to dzięki m.in. nam mogą się komunikować ze sobą rodziny, tysiące firm może kontynuować swoją działalność, a dzieci i młodzież mogą uczyć się w domach.

Mamy świadomość, że utrzymanie ciągłości działania sieci i świadczenia naszych usług jest kluczowe dla wszystkich obywateli, jak również działalności wielu firm, instytucji czy organów administracji publicznej. W tym celu kwestią krytyczną jest zapewnienie społeczeństwu dostępu do pełnej obsługi i świadczenia usług.

Polecamy: "Wynajmę mieszkanie na kwarantannę" - nowy biznes w Toruniu!
Nasz Departament odpowiedzialny za obsługę Klientów, wprowadził wszelkie możliwe na obecną chwilę środki bezpieczeństwa w siedzibach naszych Call Center dla Pracowników i osób współpracujących z nami u podwykonawców. Na bieżąco monitorujemy sytuację, w przypadku Call Center w Toruniu :

  • zostały zakupione ozonatory – wszystkie otwarte pomieszczenia są ozonowane codziennie w nocy,
  • zostały zakupione dodatkowe środki czystości oraz wprowadzana reguła częstego mycia rąk,
  • zostały zakupione środki dezynfekcji – dezynfekowane są klamki, okna, ścianki działowe i łazienki,
  • codziennie dezynfekowane są wszystkie sprzęty wykorzystywane w Call Center,
  • zostały zakupione termometry – przy wejściu do budynku wszyscy mają mierzoną temperaturę".

Nie zmienia to faktu, że w obecnej sytuacji, tego typu centra, stają się miejscami bardzo podwyższonego ryzyka.

od 16 lat
Wideo

Widowiskowy egzamin dla policyjnych wierzchowców

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na nowosci.com.pl Nowości Gazeta Toruńska