Czas na reklamację

Alicja Cichocka
W jakim terminie operator ma rozpatrzyć odwołanie?

PROBLEM:

- Złożyłam reklamacje na usługi jednej z sieci komórkowej. Dostałam odpowiedź, ale moim zdaniem reklamacja nie została rzetelnie rozpatrzona. Raz jeszcze złożyłam więc pismo o powtórną reklamację. Konsultantka w toruńskim salonie poinformowała mnie, że operator ma trzy miesiące na rozpatrzenie zarówno odwołania od reklamacji, jak i skargi na reklamację. Czy tak długie terminy są w ogóle zgodne z prawem? - pyta Czytelniczka.

WYJAŚNIENIE:

<!** reklama>Ustawa Prawo Telekomunikacyjne określa tylko czas, w jakim operator musi rozpatrzyć reklamację.

- Na zajęcie stanowiska operator ma 30 dni. Jeśli w tym czasie nie będzie odpowiedzi, pozwala to klientowi uznać, że reklamacja została uwzględniona - wyjaśnia Karol Posachowicz z biura Miejskiego Rzecznika Konsumentów w Toruniu. - Ustawa nie reguluje ani procesu, ani procedury odwoławczej. Wszystko zależy od wewnętrznych uregulowań operatora.

Pogotowie reporterskie „Nowości” czynne w Toruniu przy ul. Podmurnej 31 od poniedziałku do piątku w godz. 13-16, tel. 611-81-33.

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie