PROBLEM:
- Złożyłam reklamacje na usługi jednej z sieci komórkowej. Dostałam odpowiedź, ale moim zdaniem reklamacja nie została rzetelnie rozpatrzona. Raz jeszcze złożyłam więc pismo o powtórną reklamację. Konsultantka w toruńskim salonie poinformowała mnie, że operator ma trzy miesiące na rozpatrzenie zarówno odwołania od reklamacji, jak i skargi na reklamację. Czy tak długie terminy są w ogóle zgodne z prawem? - pyta Czytelniczka.
WYJAŚNIENIE:
<!** reklama>Ustawa Prawo Telekomunikacyjne określa tylko czas, w jakim operator musi rozpatrzyć reklamację.
- Na zajęcie stanowiska operator ma 30 dni. Jeśli w tym czasie nie będzie odpowiedzi, pozwala to klientowi uznać, że reklamacja została uwzględniona - wyjaśnia Karol Posachowicz z biura Miejskiego Rzecznika Konsumentów w Toruniu. - Ustawa nie reguluje ani procesu, ani procedury odwoławczej. Wszystko zależy od wewnętrznych uregulowań operatora.
Pogotowie reporterskie „Nowości” czynne w Toruniu przy ul. Podmurnej 31 od poniedziałku do piątku w godz. 13-16, tel. 611-81-33.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?