Kierowniczka restauracji twierdzi, że zna się na jedzeniu. Szkoda, że nie zna się na prawach klienta. Kto z nas chciałby szukać kurczaka pod sałatą?! Na szczęście czasy, gdy w restauracji trzeba jeść to, co podadzą, minęły bezpowrotnie.
Klienci są coraz bardziej świadomi swoich praw i chętnie z nich korzystają. Tego między innymi nauczyła nas słynna Magda Gessler, która w swoich programach nie pozostawia suchej nitki na gastronomikach niezwracających uwagi na jakość jedzenia. Warto brać z niej przykład i nie dać sobie wmawiać, że sos tysiąca wysp powstaje z mieszanki majonezu i keczupu, a mięso, które jest zepsute, jest dobre. Jeśli zupa jest za zimna, to zamiast jeść ją na siłę, lepiej ją oddać. Oczywiście, o ile nie jest to popularny teraz chłodnik litewski. Dbając o swoje prawa w restauracji, dbamy też o własne zdrowie, które jest przecież bezcenne.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?