Czy można zwrócić kupiony wczoraj płaszcz, który nagle przestał się podobać? Jak wybrać zabawkę dla wnuka, żeby była bezpieczna? Kiedy sprzedawca może nie uznać reklamacji?
<!** Image 2 align=none alt="Image 168454" sub="Fot. Grzegorz Olkowski">Te i wiele innych pytań zadali wczoraj nasi Czytelnicy Wiesławie Szatkowskiej, dyrektor Delegatury Inspekcji Handlowej w Toruniu, która we wtorek przez dwie godziny dyżurowała przy redakcyjnym telefonie. Nasz ekspert radził Czytelnikom z okazji Międzynarodowego Dnia Konsumenta, który obchodzony jest właśnie 15 marca.
Na zdjęciu: Wiesława Szatkowska pomaga rozwiązać problemy konsumentów.(jwn)
<!** reklama>
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?