Ekspert przy telefonie

Redakcja
Czy można zwrócić kupiony wczoraj płaszcz, który nagle przestał się podobać? Jak wybrać zabawkę dla wnuka, żeby była bezpieczna? Kiedy sprzedawca może nie uznać reklamacji?

Czy można zwrócić kupiony wczoraj płaszcz, który nagle przestał się podobać? Jak wybrać zabawkę dla wnuka, żeby była bezpieczna? Kiedy sprzedawca może nie uznać reklamacji?

<!** Image 2 align=none alt="Image 168454" sub="Fot. Grzegorz Olkowski">Te i wiele innych pytań zadali wczoraj nasi Czytelnicy Wiesławie Szatkowskiej, dyrektor Delegatury Inspekcji Handlowej w Toruniu, która we wtorek przez dwie godziny dyżurowała przy redakcyjnym telefonie. Nasz ekspert radził Czytelnikom z okazji Międzynarodowego Dnia Konsumenta, który obchodzony jest właśnie 15 marca.

Na zdjęciu: Wiesława Szatkowska pomaga rozwiązać problemy konsumentów.(jwn)
<!** reklama>

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie