Do takich marek bez wątpienia należy Pierre Cardin. Moda z tym znakiem jest przeznaczona dla mężczyzn, którzy w czasie wolnym i w biznesie zawsze chcą wyglądać modnie i nowocześnie, są zadbani, kładą nacisk na idealne dopasowanie i oczekują atrakcyjnego stosunku ceny do jakości.
Żeby otworzyć salon z garniturami, koszulami i krawatami Pierre Cardin trzeba dysponować kwotą co najmniej 300 tys. zł. Lokal musi znajdować się w dobrym centrum handlowym, w sąsiedztwie innych marek premium. Jego powierzchnia to 100-130 mkw. W zamian franczyzobiorca otrzyma profesjonalne wsparcie, pomoc w negocjacjach, wyposażenia salonu oraz wsparcie rekrutacyjne.
POLECAMY
Własna restauracja pod znanym szyldem. Pizza, makaron, ryba, a może pierogi?
Ile kosztuje otwarcie sklepu spożywczego znanej sieci handlowej? Żabka, Stokrotka, Chata Polska, Groszek, Intermarche i inni