Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Gdzie się podziały nasze rachunki? - pytają mieszkańcy Podgórza

Paulina Błaszkiewicz
Paulina Błaszkiewicz
W Enerdze twierdzą, że odczyty z nowych liczników w domu przy ulicy Akacjowej  zostały przekazane
W Enerdze twierdzą, że odczyty z nowych liczników w domu przy ulicy Akacjowej zostały przekazane Sławomir Kowalski
Mieszkańcy Podgórza mieli wymieniane liczniki, ale nikt nie informował ich, że nie będą już płacić. - Czekamy na faktury za prąd już od kilku tygodni. Rachunki miały przyjść w listopadzie, a mamy grudzień i nic nie dostaliśmy - mówi Czytelniczka.

[break]
Kilka tygodni temu jeden z mieszkańców Podgórza zadzwonił do naszej redakcji z prośbą o interwencję, ponieważ od sierpnia nie otrzymał rachunku za energię.

- Ta data nie jest przypadkowa, ponieważ pod koniec wakacji wymieniano nam liczniki, ale nikt nie informował nas o tym, że już nie będziemy musieli płacić za prąd - mówi Czytelnik.

Musi pan poczekać...

Mieszkaniec Podgórza na początku listopada zwrócił się do firmy Energa z prośbą o przesłanie rachunku za energię, ale dostał odpowiedź, że musi poczekać, bo rachunek wkrótce zostanie wysłany.

Do dziś na swój rachunek czeka też mieszkanka ulicy Akacjowej, która zadzwoniła do naszej redakcji kilka dni temu.

- Zadzwoniłam na infolinię i zapytałam, kiedy mogę się spodziewać rachunku do zapłaty. Powiedziano mi, że w listopadzie. Mamy grudzień, a rachunku jak nie było, tak nie ma. Z tego co wiem, jedna z moich sąsiadek dostała rachunek za energię w listopadzie, a reszta nadal czeka- opowiada kobieta.

Mieszkanka ulicy Akacjowej prosi w imieniu swoim, jak i kilku innych osób z Podgórza o jak najszybsze wyjaśnienie całej sprawy.

- Za chwilę mamy święta Bożego Narodzenia. Każdy ma jakieś wydatki, które chce wcześniej zaplanować, a co my zrobimy, jak za kilka dni przyślą nam rachunek na kilkaset złotych do zapłaty w ciągu dziesięciu czy dwunastu dni? - pyta Czytelniczka.

Rachunki wysłane?

„Nowości” kontaktowały się w tej sprawie z firmą Energa, ale niestety do dziś nie otrzymaliśmy ostatecznej odpowiedzi, co się stało z rachunkami za prąd mieszkańców ulicy Akacjowej.

- Rachunki za energię nie przychodzą co miesiąc, więc może warto poczekać jeszcze kilka dni? Od strony operatora sprawa jest prosta, ponieważ wygląda na to, że wszystkie odczyty, jeśli chodzi o ulicę Akacjową, zostały przekazane do sprzedawcy. W związku z tym mieszkańcy, tak jak zostali poinformowani przez konsultantów, powinni je otrzymać lada dzień - mówi Krzysztof Michalski, rzecznik prasowy firmy Energa reprezentujący Oddział w Toruniu.

Do tematu wrócimy

Nie wiadomo jednak, kiedy rachunki zostały przekazane do sprzedawcy. Osoba, która odpowiada za tego typu informacje w firmie Energa, była wczoraj niedostępna. Być może uda nam się z nią skontaktować w najbliższym czasie, o czym niezwłocznie poinformujemy mieszkańców ulicy Akacjowej.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na nowosci.com.pl Nowości Gazeta Toruńska