– Chodzi o wykreowanie wizerunku BiT City jako symbolu integracji i współpracy Bydgoszczy i Torunia oraz położonych w ich sąsiedztwie miejscowości, a także symbolu komunikacyjnej spójności regionu. Chcemy, by wybrana grafika współgrała z ideą przyjaznego pasażerom, otwartego na innowacje i ekologicznego środka transportu – podkreśla marszałek Piotr Całbecki.
Partnerami konkursu są samorządy Bydgoszczy, Torunia, gminy Solec Kujawski i gminy Wielka Nieszawka oraz miejskie spółki Tramwaj Fordon i MZK Toruń. Głosowanie w internecie to drugi etap rywalizacji. W etapie pierwszym spośród nadesłanych prac komisja konkursowa wyłoniła siedem projektów.
Projekty logotypu oraz szczegóły głosowania można znaleźć na stronie http://bitcity.kujawsko-pomorskie.pl/component/content/article/138-glosowanie. Na e-maile ze wskazaniem wytypowanych projektów organizatorzy czekają do 16 maja, do godz. 14.
Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?