Szczerze powiedziawszy wcale się nie dziwię oburzeniu naszej Czytelniczki Jolanty. Wybrała sklep, zrobiła w nim zakupy, płacąc niemały rachunek i na koniec została potraktowana niezbyt elegancko. I wcale nie chodziło o to, że nie chciała wydać dodatkowych pieniędzy za pomoc przy zapakowaniu worków do samochodu. Ona po prostu uważała, że obsługa centrum ogrodniczego powinna jej pomóc w tej czynności.
PRZECZYTAJ:Ciężkie zakupy to problem klienta, sprzedawca nie musi pomagać w ich załadunku
Wszak tak nakazuje nie tylko zwyczajowa grzeczność, ale przede wszystkim szacunek dla każdego klienta.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?