Jeśli zmiany, to tylko na lepsze…

Materiał informacyjny Aviva Sp. z o.o.
„W marcu 2020 r. świat zmienił się bezpowrotnie. Poza strachem i obawą o zdrowie nasze i najbliższych, pojawiły się pytania o nasze plany, pracę i aktywności. W moim przypadku to był czas na podjęcie nowych działań. Mój biznes uczy mnie, jak z uporem sięgać po to, czego pragnę, ale przede wszystkim daje mi radość z tego, co robię i z kim współpracuję.” – o pracy, rozwoju i własnym biznesie w rozmowie z Natalią Szymańską-Konopińską, Menedżerem Obszaru Sprzedaży Avivy.

1. Jak zaczęła się Twoja przygoda z Avivą?

Aviva jeszcze jako Commercial Union była moim pierwszym pracodawcą. Jako studentka rozpoczęłam staż w Dziale HR w zespole naszej obecnej People Director Moniki Kulińskiej w Warszawie. Przez kilka lat miałam okazję uczyć się od najlepszych, łącząc pracę ze studiami na kierunku Zarządzanie i Psychologia Biznesu.

2. Jak ewoluowała Twoja kariera w Avivie?

Ponownie w tamtym roku rozpoczęłam współpracę z Avivą wspierając nasz Region Bydgoski w rekrutacji na stanowiskach Doradcy Ubezpieczeniowego. Biorąc po uwagę moje doświadczenie sprzedażowe, a także związane z zarządzaniem, zaproponowano mi poprowadzenie jednego z biur sprzedaży Avivy w Toruniu. Mój zespół to fantastyczni, kreatywni i doświadczeni doradcy. Dbamy o atmosferę naszej pracy, ale także rozwój, stawiając sobie różne cele, nie tylko sprzedażowe. Nie byłabym w tym miejscu, gdyby nie mój upór, ale przede wszystkim radość z tego, co robię i z kim współpracuję.

3. Za co cenisz Avivę?

Moją firmę cenię za wartości, jakimi się kieruje, za otwartą komunikację i możliwości rozwoju.

Jesteśmy zaangażowani i pozytywnie zakręceni na punkcie naszych klientów, współpracowników oraz społeczności, w których działamy.

Nie komplikujemy – upraszczamy życie klientom i sobie wzajemnie. Skomplikowanymi kwestiami zarządzamy tak, żeby klient tego nie odczuł.

Nie odpuszczamy – każdy dzień to powód, by działać jeszcze lepiej i myśleć kreatywnie. Tworzymy lepszą przyszłość dla naszych klientów i dla nas samych.

4. Kim dla Ciebie jest Doradca Ubezpieczeniowy i co jest unikalnego w tej pracy?

To zawód, który jak żaden inny przyniósł mi ogromną satysfakcję i poczucie, że to, co robię, jest ważne, ma sens i ogromny wpływ na jakość życia moich klientów.

Ta praca daje wyjątkowe możliwości. Każdy może znaleźć w niej inne źródło motywacji.

Jeśli jesteś osobą, dla której ważna jest pomoc innym ludziom, to tu będziesz mógł pomagać w najtrudniejszych chwilach życia.

Jeśli jesteś osobą, dla której ważne są pieniądze, to masz tu szansę na osiąganie wysokich dochodów.

Jeśli ważna jest dla Ciebie niezależność i budowanie własnego biznesu, to tu będziesz mógł być odpowiedzialnym za rozwój własnego biznesu.

Jeśli ważny jest dla Ciebie rozwój, to jest to praca, która rozwija, daje dochód i buduje biznes, który możemy przekazywać z pokolenia na pokolenie.

5. Jak wygląda ścieżka rekrutacyjna i wdrożenie młodego Doradcy Ubezpieczeniowego?

Mamy wiele do zaoferowania – zarówno osobom z doświadczeniem, jak i dopiero zainteresowanym pracą w branży.

W czasie pandemii do mojego Zespołu dołączyły osoby z branż, które najbardziej ucierpiały w skutek lockdownu, nie związane z ubezpieczeniami. Także kobiety, które chciały mieć możliwość pogodzenia życia rodzinnego, w tym szkoły zdalnej, jednoczenie nie rezygnując z siebie.

Osobom bez doświadczenia proponujemy pełne wdrożenie i możliwość zdobycia prestiżowego zawodu – przy wsparciu doświadczonego menedżera i z użyciem nowoczesnych technologii (webinary, e-learningi).

Zależy nam na tym, abyśmy się wzajemnie dobrze poznali, dlatego proces składa się ze stałych elementów.

W pierwszym etapie, po przesłaniu do nas swojej aplikacji i w przypadku jej akceptacji, osoba zainteresowana pracą Doradcy Ubezpieczeniowego może liczyć na kontakt telefoniczny ze strony osoby odpowiadającej za rekrutację w danym regionie. Kolejnym krokiem jest spotkanie, na którym opowiadamy o firmie i przybliżamy specyfikę pracy w sprzedaży ubezpieczeń. Na tym etapie chcemy też poznać doświadczenie kandydata i motywację.

Następnie zapraszamy na drugie spotkanie i omawiamy możliwości współpracy i rozwoju w naszych strukturach. Jeśli wspólnie podejmiemy decyzję o współpracy – w zależności od doświadczenia i potrzeb oraz ukierunkowania kandydata (być może będzie chcieć skoncentrować się na pracy na danej grupie naszych produktów), zostaje skierowany na profesjonalne szkolenia.

6. Czego mogą spodziewać się osoby, które zdecydują się na współpracę z Avivą?

To niezwykła przygoda w branży finansowej. Doradca Ubezpieczeniowy rozpoczynający współpracę ze mną będzie częścią zespołu, który zarówno wspiera, jak i motywuje. Osoby, które cenią zaangażowanie, znajdą we mnie lidera, nie kolejnego szefa, ponieważ wiem, jak zadbać o biznes i rozwój moich doradców. Biznes w Avivie uczy nas sięgania po to, czego pragniemy, pewności siebie, ale też odkrywania naszych mocnych stron i łączenie ze sobą strefy zawodowej i rodzinnej – work-life balance.

7. Co radzisz osobom, które zastanawiają się nad rozpoczęciem swojej przygody zawodowej z Avivą?”

Być może są to osoby, które właśnie odnalazły swoją drogę do sukcesu? Wielkie rzeczy nie dzieją się od razu, żeby ich dokonać, trzeba wejść na odpowiednią ścieżkę i zrobić pierwszy krok. Najważniejsze to nie bać się sięgać po więcej, być otwartym na nowe wyzwania oraz gotowym na przełamywanie stereotypów. A ja ze swojej strony mogę zapewnić, że dla wszystkim, którzy zdecydują się na ten krok, pomogę osiągnąć zamierzony sukces.

Dodam jeszcze, że dziś z perspektywy czasu i w obliczu obecnej sytuacji związanej z pandemią jeszcze bardziej cenię sobie elastyczność i pracę, która daję przestrzeń na osobisty rozwój. Czuję się kobietą spełnioną, kobietą sukcesu.

Wierzę w to, że każdy z nas jest sumą swoich działań, a nie zamiarów. Wybór jednak zawsze należy do nas… Zapraszam do współpracy!

Natalia Szymańska – Konopińska
Manager Obszaru Sprzedaży
Oddział Avivy w Toruniu
726 797 918
szymanska-konopinska.natalia@aviva.com.pl

Tu podaj tekst alternatywny

Dodaj ogłoszenie