[break]
Nowy zwrot w myśleniu o turystyce prezentuje film promocyjny, nakręcony z udziałem aktorów Teatru Horzycy i Impresaryjnego Teatru Muzycznego. Kornelia i Maciej Raniszewscy zabierają w nim widzów w podróż po najbardziej urokliwych zakątkach regionu.
Odwiedzamy nie tylko Toruń i Bydgoszcz, ale również m.in. Dolinę Dolnej Wisły, ziemię dobrzyńską i Bory Tucholskie. A wszystko pod hasłem przewodnim "Konstelacje dobrych miejsc".
Pomysł na kampanię "Konstelacje dobrych miejsc" pojawił się około półtora roku temu.
- Wszystko staraliśmy się poukładać w taki sposób, aby powstała spójna idea, która pociągnie za sobą i zainspiruje wiele osób - mówi Agnieszka Kowalkowska, dyrektor Kujawsko-Pomorskiej Organizacji Turystycznej. - Przy współpracy z branżą turystyczną chcemy budować sieci - konstelacje rozumiane jako zbiory wielu produktów turystycznych. Dążymy do tego, by turysta z dostępnej palety ofert mógł bez problemu skomponować własną unikalną usługę, dostosowaną do swoich indywidualnych oczekiwań.
Najbliższe działania branży turystycznej z naszego regionu będą zatem skupione na budowaniu wspólnych projektów sieciowych i nici wzajemnych powiązań.
- Dziś przykładem takiej współpracy jest tworzenie regionalnych szlaków i ścieżek rowerowych - dodaje Agnieszka Kowalkowska. - W ramach takich działań wiele podmiotów musiało nawiązać ze sobą współpracę, aby zaprezentować wspólną i ciekawą ofertę. Za dwa tygodnie na Regionalnym Forum Turystyki Wiejskiej również będziemy pracować nad połączeniem projektów turystycznych.
Kujawsko-Pomorska Organizacja Turystyczna jest stowarzyszeniem wiodących jednostek samorządu oraz różnych innych podmiotów działających na rynku turystycznym. Wspólnie - poprzez kreowanie województwa jako regionu atrakcyjnego turystycznie - dążą do zwiększenia liczby osób odwiedzających region, a co za tym idzie - zwiększenia wpływów z turystyki.
Działalność organizacji finansowana jest ze składek członkowskich. Fundusze na najnowszy projekt "Konstelacje dobrych miejsc" pozyskano ze środków unijnych. Jego wartość opiewa aż na 2 mln zł.
W ramach projektu przewidziano wiele różnych działań, w tym: oznakowanie turystyczne regionu, liczne publikacje w trzech wersjach językowych, a także nowy portal turystyczny skorelowany z portalami społecznościowymi.
Prezentacja promocji województwa pod hasłem "Konstelacje dobrych miejsc" odbędzie się w październiku podczas największych Targów Regionów i Produktów Turystycznych Tour Salon w Poznaniu.
Kto musi dopłacić do podatków?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?