Klienci szturmują dyskonty. Nietypowa promocja w Biedronce i Lidlu

red
Pod dyskontami w całej Polsce ustawiają się rekordowe kolejki. Internauci szybko wykryli, że powodem takiego zainteresowania zakupami jest piwna promocja, jaką zaproponowały Biedronka i Lidl. Kupujący mają się zbytnio nie przejmować koniecznością zachowania co najmniej dwóch metrów odstępu od innych osób.

Majówkową ofertę jako pierwsza zaproponowała Biedronka, która przy zakupie 12 piw dodaje drugie tyle zupełnie za darmo. W ślad za swoją największą konkurencją natychmiast poszedł Lidl proponujący 20 piw w cenie 10. Oferta jest ważna tylko w czwartek do zamknięcia sklepów lub do wyczerpania zapasów.

Warto przeczytać

Temat promocji natychmiast stał się hitem portali społecznościowych. Internauci zwrócili uwagę nie tylko na samą ofertę dyskontów, co przede wszystkim na kolejki oraz - co najważniejsze - na brak respektowania zasad sanitarnych, które obowiązują w trakcie pandemii koronawirusa.

Dzień roboczy, godzina 13.30 i jak żyję, to takich tłumów w Lidlu nigdy nie widziałem, żadne zasady tutaj nie obowiązują. Oczywiście zdecydowana większość z kinolami na wierzchu, to nie może się dobrze skończyć - napisał jeden z internautów.

W wielu sklepach promocja ma jednak przedwcześnie dobiegać końca z powodu szybkiego wyczerpania zapasów.

Trwa głosowanie...

Czy noszenie maseczek w miejscach publicznych powinno być bardziej egzekwowane?

Rachunki za prąd idą w górę

Wideo

Komentarze 1

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość

wspaniale wiesci ;]

Dodaj ogłoszenie