Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Klient, wciąż nie nasz pan

Mariola Lorenczewska
Mariola Lorenczewska
Jacek Smarz
Arogancja ochrony sklepu, zmuszanie klienta w obraźliwy sposób do korzystania z depozytu świadczy o tym, że wciąż nie wszędzie jesteśmy traktowani w myśl zasady „Klient, nasz Pan”.

[break]
Ochroniarze, podobnie, jak cały personel, powinni być przede wszystkim uprzejmi. Inaczej, klient pójdzie gdzie indziej, bo konkurencji przecież w handlu nie brakuje.

A tłumy w sklepach przed świętami, to rzeczywiście okazja dla złodziei. W dodatku, jako potencjalne ofiary, czasami sami wystawiamy się, gdy w euforii zakupów zapominamy o zamknięciu torebki a portfel mamy na wierzchu. Fachowcy doradzają przezorność, np. żeby osobno trzymać pieniądze i karty płatnicze.

PRZECZYTAJ:Ochroniarz kazał klientce zostawić torbę w depozycie. Czy miał do tego prawo?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na nowosci.com.pl Nowości Gazeta Toruńska