Kogo szukają do pracy w Toruniu? Najnowsze oferty: Urzędu Miasta, Starostwa Powiatowego i Urzędu Marszałkowskiego
Kogo szukają do pracy w Toruniu? Najnowsze oferty: Urzędu Miasta, Starostwa Powiatowego i Urzędu Marszałkowskiego
Urząd Miasta Torunia
Stanowiska urzędnicze w Kancelarii Prezydenta Miasta, w Wydziale Zdrowia i Polityki Społecznej, w Biurze Obsługi Urzędu oraz w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami Urzędu Miasta Torunia.
Wykształcenie:
niezbędne: wyższe; preferowane: na kierunku administracja lub prawo lub politologia lub zarządzanie lub ekonomia lub budownictwo
Staż pracy i doświadczenie zawodowe:
niezbędny: nie mniej niż roczne doświadczenie zawodowe; preferowane: doświadczenie zawodowe w administracji publicznej.
Niezbędna wiedza specjalistyczna oczekiwana od kandydatów na stanowiska:
1) znajomość przepisów regulujących funkcjonowanie organów gminy oraz pracę administracji samorządowej; 2) bardzo dobra znajomość instrukcji kancelaryjnej i rzeczowego wykazu akt; 3) umiejętność redagowania pism; 4) bardzo dobra znajomość obsługi komputera (w tym aplikacji biurowych MS Office, Internetu, poczty elektronicznej); 5) umiejętność efektywnego wykorzystania czasu; 6) umiejętność ustalania priorytetów działania oraz tworzenia możliwych do realizacji planów działań; 7) znajomość przepisów związanych z realizacją zadań na danym stanowisku; dodatkowo: znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym, dobra znajomość zagadnień związanych z pozyskiwaniem i wykorzystywaniem środków unijnych.
Termin składania ofert: do dnia 16.08.2019 r. w godzinach pracy urzędu
POLECAMY:
Toruń w najnowszym filmie Patryka Vegi: starówka, o. Rydzyk i pieniądze.
TOP 10 najgłośniejszych ulic w Toruniu. Sprawdźcie najbardziej uciążliwe miejsca pod względem hałasu!
Skyway 2019. Świetlny most na Wiśle, piłkarze, pokaz 360 i inne atrakcje festiwalu. Poznaj program