MKTG SR - pasek na kartach artykułów
4 z 4
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze. Po ostatnim zdjęciu przejdziesz na i.pl.
Poprzednie
Przejdź na i.pl
Przesuń w prawo aby przejść na i.pl
Po zsumowaniu frustrujące doświadczenia tworzą negatywne...
fot. Anna Kaczmarz / Polska Press

Konsumenci obniżają wydatki w sklepach detalicznych oraz na podróże i rozrywkę. By nie odejść, wymagają szybszej obsługi

Po zsumowaniu frustrujące doświadczenia tworzą negatywne postrzeganie marki i nierzadko skutkują utratą klienta. Według 52% konsumentów niska jakość obsługi jest głównym powodem, który powstrzymuje ich przed ponownym zakupem i skłania do skorzystania z oferty konkurencyjnej firmy.

Zobacz również

Lewandowski z pięknym golem. Jego drużyna wiceliderem. Skrót meczu Barcelona - Rayo

Lewandowski z pięknym golem. Jego drużyna wiceliderem. Skrót meczu Barcelona - Rayo

Duża galeria z pierwszego półfinału King Szczecin - PGE Spójnia Stargard [ZDJĘCIA]

Duża galeria z pierwszego półfinału King Szczecin - PGE Spójnia Stargard [ZDJĘCIA]

Polecamy

Obywatelskie Wysłuchanie Publiczne na temat zmian w podstawie programowej już 18 maja

Obywatelskie Wysłuchanie Publiczne na temat zmian w podstawie programowej już 18 maja

Ryż na mleku z truskawkami. Idealny na pożywne śniadanie lub deser

Ryż na mleku z truskawkami. Idealny na pożywne śniadanie lub deser

Ile zapłacisz za urlop w Chorwacji w 2024 roku?

Ile zapłacisz za urlop w Chorwacji w 2024 roku?