Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów
4 z 6
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Krzysztof Bajołek z Muniakowic pod Słomnikami, absolwent...
fot. Archiwum WearCo

Kres ery hipermarketów. Handel internetowy rośnie w piorunującym tempie. Krakowskie firmy napędzają rewolucję

Krzysztof Bajołek z Muniakowic pod Słomnikami, absolwent technikum mechanicznego w Miechowie i krakowskiej Akademii Rolniczej, na drugim roku studiów (inżynieria środowiska), jako pierwszy z rodu Bajołków zajął się handlem. W 1991 r., na ostatnim roku studiów, założył w Krakowie wraz z kolegami spółkę Artman., która w kolejnych latach stworzyła powszechnie znane w Polsce i innych krajach marki i sieci sklepów odzieżowych: „House” i „Mohito”, a w 2004 roku zadebiutowała na warszawskiej giełdzie.
W 2008 roku sprzedali biznes za prawie 400 mln zł gdyńskiemu koncernowi LPP. W 2009 r. Bajołek przejął upadającą odzieżową markę „Reporter”. Dwa lata później zmienił ją w „Medicine”. W 2011 r. jako pierwszy w Europie Środkowej otwarł nowoczesny sklep internetowy oferujący towary najważniejszych światowych marek - Answear.com.

Zobacz również

Remis Lechii Zielona Góra na trudnym terenie we Wrocławiu

Remis Lechii Zielona Góra na trudnym terenie we Wrocławiu

Juniorzy Wisły Kraków lepsi od Legii Warszawa tylko do przerwy

Juniorzy Wisły Kraków lepsi od Legii Warszawa tylko do przerwy

Polecamy

San Antonio znów ze zwycięstwem. Bardzo dobry mecz w wykonaniu Jeremy'ego Sochana

San Antonio znów ze zwycięstwem. Bardzo dobry mecz w wykonaniu Jeremy'ego Sochana

Rewolucja w branży piwnej. Technologia zdecyduje o smaku piwa

Rewolucja w branży piwnej. Technologia zdecyduje o smaku piwa

Rüdiger pozwał dziennikarza, który oskarżył go o wspieranie islamskich terrorystów

Rüdiger pozwał dziennikarza, który oskarżył go o wspieranie islamskich terrorystów