Kto w Toruniu nie ma prądu? Energa zamieściła ważny komunikat dotyczący prac modernizacyjnych. Nie do wszystkich dotarł

Paulina BłaszkiewiczZaktualizowano 
Energa zamieściła ważny komunikat dotyczący prac modernizacyjnych. Nie do wszystkich dotarł
Energa zamieściła ważny komunikat dotyczący prac modernizacyjnych. Nie do wszystkich dotarł Sławomir Kowalski
Ten, kto nie doładował licznika do 18 lipca, do końca miesiąca może nie mieć prądu, o czym przekonała się jedna z naszych Czytelniczek.

15 lipca na stronie internetowej Energi - jednego z największych dostawców energii elektrycznej w Polsce pojawił się komunikat dotyczący wyłączenia usług doładowania liczników przedpłatowych oraz elektronicznej obsługi klienta. Firma poinformowała o możliwych utrudnieniach, a ich skutki niektórzy klienci odczuwają do dziś.

Komunikat był

„Od 19 lipca (piątek) od godziny 17 do 27 lipca (sobota) przeprowadzimy ważne prace modernizacyjne, które usprawnią nasze systemy obsługi klienta. Możliwe utrudnienia. W tym czasie nie będą mogli Państwo:doładować licznika przedpłatowego – wszystkie możliwe formy wygenerowania kodu doładowania zostaną wyłączone również poprzez sieci Moje Rachunki, Payland Net oraz ePay, rozliczyć zużytego prądu w usłudze Rozliczeń Rzeczywistych. Ponadto nie będzie możliwe: zalogowanie się do konta w serwisie ENERGA24, zalogowanie się do konta w serwisie eBOK (od 18 do 31 lipca), sprawdzenie aktualnego salda (od 19 do 31 lipca) - czytamy w oficjalnym komunikacie na stronie Energi.

Zobacz także: Libacja w toruńskim komisariacie. Są pierwsze dymisje po kontroli KWP w Bydgoszczy

Firma poprosiła swoich klientów, by doładować licznik przedpłatowy poprzez serwis ENERGA24 lub w punktach sieci Moje Rachunki, Payland Net oraz ePay oraz wprowadzić odczyt licznika i rozliczyć zużyty prąd do 18 lipca. Problem w tym, że nie wszyscy klienci komunikat przeczytali. Jedna z naszych Czytelniczek nie kryje oburzenia, że jeden z największych dostawców energii nie był w stanie w inny sposób poinformować o tym swoich klientów o tak ważnych zmianach. Kobieta do dziś nie ma prądu. O tym, że nie może doładować licznika przekonała się dopiero wtedy, gdy usługa była już zablokowana.

- Okazuje się, że Energa bezpardonowo zostawiła ludzi bez prądu do końca lipca. Chodzi o liczniki przedpłatowe. W dniu wczorajszym chcąc zalogować się na stronę i doładować licznik okazało się, że jest komunikat z dnia 15 lipca, iż nie będzie żadnej możliwości doładowania licznika prądu do końca miesiąca - pisze nasza Czytelniczka w mailu do redakcji.

Kobieta twierdzi, że wcześniej nie otrzymała żadnej informacji ani drogą pocztową ani mailową ani jakąkolwiek inną. Wyłączone zostały też wszelkie infolinie w tej sprawie, co wielu klientów wprowadza w zakłopotanie, bo czy każdy klient musi mieć dostęp do Internetu?

Niepublikowane zdjęcia Torunia z lat 70! Osiedla w budowie, ...

- W takiej sytuacji Energa pozostawiła znacznie więcej ludzi, w tym rodziny z dziećmi bez prądu do końca miesiąca. To jest skandal. Gdy udało mi się dodzwonić do jednego z pracowników, usłyszałam, że nie ma żadnej możliwości uzyskania doładowania prądu i że przecież komunikat był na stronie. Tylko, czy naprawdę każdy wchodzi na stronę Energa codziennie i sprawdza, czy akurat nie ma jakiegoś komunikatu?- pyta zbulwersowana kobieta.

Czekamy na odpowiedź

Dzwoniliśmy na infolinię i usłyszeliśmy dokładnie ten sam komunikat. Zwróciliśmy się również do biura prasowego firmy Energa z prośbą o wyjaśnienie całej sytuacji oraz pytaniem, ile osób w Toruniu ten problem dotyczy.

Nie otrzymaliśmy jeszcze odpowiedzi od firmy Energa. Do tematu wrócimy w jednym z kolejnych wydań naszego dziennika.

Wideo

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 3

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

G
Gość
2019-07-22T22:15:47 02:00, Gość:

Przed chwilą doładowałem licznik.Przestańcie straszyć ludzi.

Aaa napiszcie jeszcze,że pan Adam Słodowy nie żyje

https://www.energa.pl/dla-domu/obsluga-klienta/aktualnosci

G
Gość

Przed chwilą doładowałem licznik.Przestańcie straszyć ludzi.

Aaa napiszcie jeszcze,że pan Adam Słodowy nie żyje

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3