Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Limit błędów na ten rok wyczerpany

Alicja Cichocka
Alicja Cichocka-Bielicka
Alicja Cichocka-Bielicka Jacek Smarz
O kłopotach z rachunkami Energi piszemy nie po raz pierwszy. Za to chyba po raz pierwszy nasz tekst wywołuje tak lawinowy odzew wśród niezadowolonych klientów tej firmy w Toruniu.

We wtorek podczas dyżuru pogotowia reporterskiego nasi Czytelnicy dzwonili głównie w tej sprawie. Kolejny sygnał z „reklamacją” usług od niezadowolonej klientki dostaliśmy wczoraj. Brak faktur albo możliwości zapłaty za nie przez internet, drastycznie zawyżone albo dziwnie zaniżone odczyty liczników - to główne zarzuty kierowane w stronę firmy Energa, ale, niestety, nie jedyne i moim zdaniem wcale nie najpoważniejsze.

Po raz kolejny klienci nie szczędzą słów krytyki na działanie infolinii Energi - bardzo trudno się dodzwonić, a skuteczność interwencji telefonicznych u konsultantów jest mizerna albo żadna.

- Straciłem pieniądze na kolejne połączenia i nic nie załatwiłem - ubolewa jeden z Czytelników.

Jeśli Energa nie poprawi czegoś w jej działaniu, to ma jak w banku, że zamiast na infolinię, niezadowoleni klienci znów wybiorą numer do „Nowości”.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na nowosci.com.pl Nowości Gazeta Toruńska