Michał Sadowski o biznesie w czasie pandemii: - Kryzys uwalnia ogromne pokłady kreatywności

Strefa Biznesu
Michał Sadowski, założyciel i prezes Brand24, firmy zajmującej się monitoringiem Internetu. Startup Founder of the Year w konkursie The Next Web Startup Awards. Autor bestsellerowej książki „Rewolucja Social Media”. Bloger i komentator zjawisk związanych z Internetem
Michał Sadowski, założyciel i prezes Brand24, firmy zajmującej się monitoringiem Internetu. Startup Founder of the Year w konkursie The Next Web Startup Awards. Autor bestsellerowej książki „Rewolucja Social Media”. Bloger i komentator zjawisk związanych z Internetem
Jak kryzys wywołany pandemią koronawirusa może wpłynąć na działania marketingowe firm? Co dla branży oznacza upadek wielu małych firm? Odpowiada Michał Sadowski, prezes Brand24.

Kryzys uwalnia ogromne pokłady kreatywności, więc przewiduję aktywację nowych, nietypowych kanałów dotarcia lub kanałów, z których marki nie korzystały do tej pory. Sporo firm przeniesie istotne części budżetu reklamowego do sieci – to oczywiście dobry news dla branży online marketingu.

Podejrzewam również, że działania marketingowe będą mocniej niż kiedykolwiek oparte na wskaźnikach. Marketing będzie jeszcze silniej przeplatany działaniami PR ze względu na jeszcze większy wpływ reputacji na wyniki działań marketingowych i sprzedażowych.

Zły news to prawdopodobny upadek ogromnej ilości firm małych, które ze względu na swoją liczebność stanowią istotną część tortu wydatków na online marketing. Z pewnością będziemy obserwować dalszą specjalizację agencji, które coraz częściej będą skłaniać się w stronę sektorów nie dotkniętych kryzysem lub wręcz rozkwitających w trakcie kryzysu, jak np. gaming.

Michał Sadowski

założyciel i prezes Brand24, firmy zajmującej się monitoringiem Internetu. Startup Founder of the Year w konkursie The Next Web Startup Awards. Autor bestsellerowej książki „Rewolucja Social Media”. Bloger i komentator zjawisk związanych z Internetem.

Chcecie wiedzieć, co eksperci mówią o pandemii koronawirusa? Jak wpłynie ona na biznes i polską gospodarkę? Kto zyska, a kto straci na koronawirusie? Zachęcamy do śledzenia cyklu Biznes w czasie pandemii.

Rząd znosi kolejne ograniczenia.

Wideo

Materiał oryginalny: Michał Sadowski o biznesie w czasie pandemii: - Kryzys uwalnia ogromne pokłady kreatywności - Gazeta Pomorska

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3