Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Mieszkańcy kamienicy przy Rynku Nowomiejskim 18 narzekają na pocztę

Paulina Błaszkiewicz
Paulina Błaszkiewicz
- Od początku wakacji mamy problem. Każdy z mieszkańców ma swoją skrzynkę, ale zwykle nic do niej nie trafia, ponieważ ktoś, kto dostarcza nam pocztę woli położyć wszystko razem.

- Od początku wakacji mamy problem. Każdy z mieszkańców ma swoją skrzynkę, ale zwykle nic do niej nie trafia, ponieważ ktoś, kto dostarcza nam pocztę woli położyć wszystko razem.

<!** Image 3 align=none alt="Image 221036" sub="Problemy z dostarczaniem korespondencji powinny być zgłaszane osobiście na poczcie. [Fot.: Sławomir Kowalski]">- Od kilku miesięcy mamy problem z listonoszem. Wcześniej naszą korespondencję przynosił starszy pan i wszystko było w porządku. Od lipca nie wiemy, kto się tym zajmuje. Korespondencja, która jest adresowana do poszczególnych mieszkańców trafia na skrzynkę. Musimy wybierać swoje listy spośród wszystkich, które tam leżą. Od dwóch tygodni czekam na rachunek za prąd. Mogę mieć później problemy, ponieważ nikogo nie interesuje to, że nie otrzymałam rachunku. Przychodzi też korespondencja z banku. To ważne dokumenty, dlatego chcemy, żeby ktoś się tym zajął. Czy to taki problem wrzucić list do skrzynki, która jest podpisana imieniem i nazwiskiem? Nie wiemy jak postąpić w tej sytuacji. Czekaliśmy wystarczająco długo aż sprawa sama się rozwiąże, ale bez skutku - opowiada Czytelniczka.

Skontaktowaliśmy się z Pocztą Polską w Toruniu. Kierownik ds. doręczeń poinformowała nas, że mieszkańcy ulicy Rynek Nowomiejski 18 mają listonosza.

<!** reklama>

- Nie ma takiej możliwości, że listonosz nie przychodzi. Niestety nie mogę podać informacji, kto odpowiada za korespondencję, która jest wysyłana na ten adres, ponieważ obowiązuje mnie przestrzeganie ustawy o ochronie danych osobowych. W takiej sytuacji mieszkańcy w pierwszej kolejności powinni skontaktować się z Pocztą Polską w Toruniu, która mieści się przy ulicy Rynek Staromiejski 15 - wyjaśnia Katarzyna Libera.

Problemy z doręczaniem korespondencji powinny być zgłaszane osobiście. Jak dowiedziały się „Nowości”, często klienci Poczty Polskiej mylą korespondencję, która jest przez nią dostarczana z innymi firmami kurierskimi itp.

- Zdarzają się różne sytuacje, jeśli chodzi o dostarczanie poczty. Zdarza się, że listonosz jest na urlopie, ale w takich sytuacjach wysyłamy innego doręczyciela. Powszechne jest natomiast mylenie przez klientów przesyłek i listów wysyłanych przez Pocztę Polską a firmy kurierskie. Klienci nie zwracają na to uwagi, a jest to zasadnicza różnica, ponieważ nie odpowiadamy za inne firmy. Ciężko mi wypowiadać się w tej sprawie nie znając szczegółów, które nasza klientka powinna przedstawić. Poza tym mamy pierwszy taki sygnał - mówi Katarzyna Libera.

Poczta Polska zachęca, by wszelkie problemy z dostarczaniem korespondencji zgłaszać osobiście. Można to zrobić w godzinach od 8 do 18 od poniedziałku do piątku.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na nowosci.com.pl Nowości Gazeta Toruńska