Dzięki temu nie ma głębokich wykopów na całej długości układanego fragmentu rury. Są tylko na jego początku i końcu. Między tymi dwoma punktami, pod ziemią przeciskana jest rura.
Technologia mikrotunelingu jest w całości zautomatyzowana i precyzyjna. Przecisk rury jest mierzony przy pomocy promienia lasera. Pozwala na ciągłe utrzymanie ruchu w miejscu, gdzie jest budowana kanalizacja deszczowa. W tym przypadku chodzi o kursowanie pociągów. Podobne prace swego czasu prowadzono na placu Daszyńskiego, przy budowie mostu drogowego.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?