5 z 6
Poprzednie
Następne
Najczęstsze skargi konsumentów w Toruniu. W jakich problemach pomagał rzecznik w 2019 roku?
Najczęstsze skargi konsumentów w Toruniu. W jakich problemach pomagał rzecznik w 2019 roku?
-W Toruniu, co prawda sporadycznie, ale też zdarzają się skargi na "usługi zdrowotne". Problemem są chociażby dodatkowe pakiety ubezpieczeń sprzedawane na pokazach medycznych - podkreśla Bożena Sawicka, dyrektor biura MRK w Toruniu.
DOKĄD PO POMOC?
Biuro Miejskiego Rzecznika Konsumentów w Toruniu działa przy ul. Wały gen. Sikorskiego 10 (pokój 15-16, pierwsze piętro). Numery telefonów: (56) 611-86-40 i (56) 611-86-41. Konsumentom pomagają tutaj dwie osoby: rzecznik Bożena Sawicka i prawnik Karol Posachowicz.
Polecamy: TOP 15 Najlepsze położne w Toruniu. Z kim najlepiej rodzić?
Zobacz także: Zwolnienia w Urzędzie Pracy w Toruniu! Mniej bezrobotnych, mniej pracy