Justyna Wojciechowska-Narloch
©pixabay
©pixabay
Aktualne wyniki możesz sprawdzić >>>>> TUTAJ <<<<<<<
Głosy można oddawać na pedagogów w kategoriach: „Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej”, „Nauczyciel klas IV-VIII i gimnazjum” oraz „Nauczyciel szkół ponadpodstawowych”.
Wśród rywalizujących po raz pierwszy nauczycieli akademickich, w kategorii wojewódzkiej, wczoraj liderem był mgr inż. Maciej Rakowski z Wyższej Szkoły Bankowej w Toruniu. Tak zresztą było do samego początku głosowania. Ma ponad tysiąc głosów i nic nie wskazuje na to, by jego pozycja była zagrożona.
W plebiscycie konkurują także szkoły. W kategorii „Szkoła Roku” najwięcej głosów zebrał do tej pory Zespół Szkół Specjalnych nr 26 z ul. Fałata w Toruniu. W powiecie wygrywa SP w Grębocinie.
Tu trzeba przypomnieć, że plebiscyt „Nauczyciel na medal” już po raz drugi organizujemy wspólnie z „Expressem Bydgoskim” oraz „Gazetą Pomorską”. Rywalizacji ponownie patronuje Piotr Całbecki, marszałek województwa kujawsko-pomorskiego.
Finałowe głosowanie rozpocznie się 7 grudnia i potrwa tydzień.
KANDYDACI NA PODIUM Z TORUNIA
Bernadetta Jankowska, SP nr 15 w Toruniu
Kategoria „Nauczyciel klas IV-VIII i gimnazjum”
Młodzież mnie inspiruje, stawia przede mną wyzwania. To dzięki uczniom ta praca każdego dnia ma sens. I choć wykonuję ją już od 36 lat, to wcale mnie ona nie nudzi ani nie wpędza w rutynę. Jestem nauczycielką przyrody i geografii, a w „piętnastce” na Podgórzu pracuję dokładnie 23 lata. Moi dawni uczniowie są już dorośli, a mimo to zawsze mi się kłaniają, czasem zamienimy słowo. Swoim obecnym uczniom zawsze powtarzam, że życzę im w życiu tak dobrego wyboru drogi zawodowe,j jakiego ja dokonałam. Wówczas ich życie będzie szczęśliwe. A za wszystkie głosy i samą nominację bardzo dziękuję.
Maciej Rakowski, WSB w Toruniu
Kategoria „Nauczyciel akademicki”
Specjalizuję się w informatyce, BHP i logistyce. Chęć ciągłego doskonalenia i podnoszenia kwalifikacji doprowadziły mnie do Wyższej Szkoły Bankowej. Będąc na drugim roku studiów MBA otrzymałem propozycję współpracy i prowadzenia zajęć. Bardzo się ucieszyłem, ponieważ zauważyłem, że uczelnia ta bardzo duży nacisk kładzie na praktyczną wiedzę przekazywaną przez wykładowców, a nie tylko samą teorię. Największą satysfakcją jest fakt, że studenci będący w zawodzie już kilka lat w dziedzinie BHP, dostrzegają potrzebę uczestniczenia w przygotowanych dla nich zajęciach . A widząc mnie na korytarzu cieszą się z faktu, że mamy razem zajęcia już w kolejnym semestrze. To naprawdę bardzo budujące i miłe.