- Od dwóch dni wydzwaniam do spółki Arriva w Toruniu w sprawie błędu w rozkładzie jazdy na przystanku - relacjonuje nasza Czytelniczka. - Udało mi się dodzwonić dwa razy ale z miernym skutkiem, gdyż po przełączeniu do "niby" kompetentnych
osób, nikt nie odbiera telefonu. Wzięto również ode mnie nr kontaktowy, że ktoś do mnie oddzwoni. Oczywiście, nic takiego nie nastąpiło!
Czytelniczka zapewnia, że wielokrotnie próbowała skontaktować się telefonicznie z przewoźnikiem, ale bezskutecznie.
Polecamy:
- Dzwonię wielokrotnie i połączenia zostają przerywane lub nikt nie odbiera. Każda próba połączenia wiąże się z odsłuchaniem długiego wstępu i zapewnień o trosce i jakości usług! O zgrozo! Błąd, który chciałam zgłosić, to po prostu brak w rozkładzie jazdy (przystanek Olsztyńska/Suwalska) odjazdu autobusu do Nowego Miasta Lubawskiego o godz. 15,59. Może innych też brakuje?
Sprawę przekazaliśmy do biura PR firmy. Jaką odpowiedź otrzymaliśmy?
- Przepraszamy Pasażerkę za utrudnienia w kontakcie. Skontaktowaliśmy się z Panią i sprawa została wyjaśniona.
W związku ze zgłoszeniem, jeszcze dziś na przystanku zostanie zawieszony skorygowany rozkład jazdy - zapewnia Joanna Parzniewska, PR Manager spółki Arriva.
Zobacz też
Prognoza na 16 dni: Idzie zima? 6-21.11
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?