Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów
3 z 7
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Dwa lata temu Lidl wprowadził do sprzedaży markową koszulę...
fot. Polska Press

Piwo za grosze w Biedronce, pasiaki w Lidlu... Oto największe wpadki w sklepach

Dwa lata temu Lidl wprowadził do sprzedaży markową koszulę dla kobiet w niebieskie paski. Wywołało to mnóstwo kontrowersji, ponieważ w ocenie klientów koszula przypominała tzw. pasiaki, które musieli nosić więźniowie obozów koncentracyjnych.
Sklep błyskawicznie zareagował na nieprzychylne komentarze, nawiązując do mody.

"Motyw biało-niebieskich pasków do mody kobiecej wprowadziła Coco Chanel na początku XX w. Koszula w paski jest klasykiem mody biznesowej oferowanym przez wiele sklepów odzieżowych na rynku. Błękitno-białe paski to stały motyw, który powraca w bardzo wielu kolekcjach i promowany był i jest przez większości domów mody. Co więcej, motyw ten jest lubiany przez klientki"- tłumaczył Lidl.

Czytaj dalej. Przesuwaj zdjęcia w prawo - naciśnij strzałkę lub przycisk NASTĘPNE

Zobacz również

Potańcówka z Kapelą Adamczyków w Swołowie już w tę sobotę

Potańcówka z Kapelą Adamczyków w Swołowie już w tę sobotę

Moja rodzina nie chce innej surówki z marchewką do obiadu. Nietypowy składnik to hit!

Moja rodzina nie chce innej surówki z marchewką do obiadu. Nietypowy składnik to hit!

Polecamy

Motor Lublin - Apator Toruń. "Każda drużyna chce pokazać swoją siłę"

Motor Lublin - Apator Toruń. "Każda drużyna chce pokazać swoją siłę"

Piąty start Huberta Hurkacza w Madrycie. Polak poprawi najlepsze osiągnięcie?

Piąty start Huberta Hurkacza w Madrycie. Polak poprawi najlepsze osiągnięcie?

Zagrożeni hałasem w szkole. Wrzawa sięga niemal 100 decybeli!

Zagrożeni hałasem w szkole. Wrzawa sięga niemal 100 decybeli!