Piwo za grosze w Biedronce, pasiaki w Lidlu... Oto największe wpadki w sklepach
Dwa lata temu Lidl wprowadził do sprzedaży markową koszulę dla kobiet w niebieskie paski. Wywołało to mnóstwo kontrowersji, ponieważ w ocenie klientów koszula przypominała tzw. pasiaki, które musieli nosić więźniowie obozów koncentracyjnych.
Sklep błyskawicznie zareagował na nieprzychylne komentarze, nawiązując do mody.
"Motyw biało-niebieskich pasków do mody kobiecej wprowadziła Coco Chanel na początku XX w. Koszula w paski jest klasykiem mody biznesowej oferowanym przez wiele sklepów odzieżowych na rynku. Błękitno-białe paski to stały motyw, który powraca w bardzo wielu kolekcjach i promowany był i jest przez większości domów mody. Co więcej, motyw ten jest lubiany przez klientki"- tłumaczył Lidl.
Czytaj dalej. Przesuwaj zdjęcia w prawo - naciśnij strzałkę lub przycisk NASTĘPNE