Kilka dni temu pisaliśmy o nowych rozwiązaniach, jakie Poczta Polska przygotowuje dla swoich klientów cyfrowych. Wpisują się one w nową strategię, tak samo jak automaty do paczek, których ma być w Polsce coraz więcej. Korzystamy z nich chętnie zwłaszcza w czasie pandemii.
Polecamy
- Mandat za brak maseczki w samochodzie. Co robić, by go uniknąć?
- Koniec z jedzeniem kebabów na mieście. Wysokie mandaty za złamanie zakazu!
- Koronawirus. Toruń i powiat w czerwonej strefie
- ECF Camerimage? Aktywiści żądają referendum
- Zatrzymany przez CBA Roman Giertych zemdlał. Biznesmen Ryszard K. również zatrzymany
- Remont mostu w Toruniu. Wiemy, kiedy zamkną przeprawę!
Poczta Polska podjęła strategiczną decyzję, która zakłada większe udogodnienia dla klientów i naszych partnerów biznesowych. Rynek e-commerce może w najbliższych latach osiągnąć pułap nawet 100–120 mld zł rocznie. To dwa razy więcej niż szacowano jeszcze na początku tego roku. Poczta Polska już teraz jest jednym z liderów rynku przesyłek kurierskich i chce nadal umacniać swoją pozycję. Bezpieczne formy doręczania przesyłek mają coraz większe znaczenie, dlatego Poczta będzie rozwijać sieć automatów do odbioru przesyłek – mówi Tomasz Zdzikot, prezes zarządu Poczty Polskiej.
Automaty na parafiach?
Jak czytamy na stronie Poczty Polskiej nowe automaty staną w pobliżu m.in. placówek pocztowych, przy marketach i galeriach handlowych, przy urzędach państwowych i samorządowych, na terenach parafii czy spółdzielni mieszkaniowych. W przyszłym roku do użytku zostanie oddanych 500 tego typu urządzeń, w kolejnym roku ich liczba wzrośnie aż czterokrotnie. W przyszłym roku paczki będzie można odebrać w jednym z 15 tys. punktów a w 2022 roku sieć zwiększy się do 20 tys. lokalizacji.
Zobacz wideo: Bezpieczeństwo na drogach jesienią. O tym trzeba pamiętać
Zmiany dotyczące przesyłek są w dużej mierze spowodowane pandemią. Od marca w Polsce ogromną popularnością cieszą się paczkomaty InPostu. Bez kontaktu z drugim człowiekiem można nadać i odebrać paczkę o każdej porze dnia i nocy. Nic dziwnego, że Poczta Polska stawia na podobne udogodnienia dla swoich klientów.
Rozwój sieci automatów Poczty Polskiej umożliwi klientom wybór jednej z najbardziej komfortowych form odbioru przesyłek. Kurier może dostarczyć e-zakupy bezpośrednio na adres, zamawiający może także je odebrać w wybranym punkcie: placówce pocztowej, punkcie partnerskim Żabka, Orlen i Ruch lub w automacie paczkowym. Jednym z kluczowych wyróżników Poczty Polskiej na rynku usług kurierskich, budującym naszą przewagę konkurencyjną, jest multikanałowość dostaw – podkreśla Andrzej Bodziony, wiceprezes zarządu Poczty Polskiej.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?