Polecą promować razem lub osobno

tob
Euforii, kiedy wybierano projekt nowej strategii, było sporo. Teraz o wiele więcej jest wyczekiwania na działania.

Euforii, kiedy wybierano projekt nowej strategii, było sporo. Teraz o wiele więcej jest wyczekiwania na działania.

Krakowska grupa „Eskadra”, która stworzyła koncepcję Cosmopolis zamierza, o ile będzie taka możliwość, dalej współpracować z miastem. Czeka na ogłoszenie przetargu. Wyłoniona w nim firma, zgodnie z sugestiami zawartymi w strategii, ma w profesjonalny sposób zająć się wdrażaniem koncepcji Cosmopolis Toruń. Do miasta wysłała już swoją ofertę.

<!** reklama>- Patrząc na środki, którymi dysponuje miasto, można przeprowadzić jedną lub dwie kampanie promocyjne rocznie - twierdzi Mateusz Zmyślony, dyrektor kreatywny „Eskadry.” - Wówczas będzie można naocznie zobaczyć skutki promocji Cosmopolis Toruń w całej Polsce. Tego optymizmu nie podziela dyrektor Wydziału Informacji, Promocji i Turystyki Urzędu Miasta.

- Eskadra z pewnością chciałaby przejąć rolę całego mojego wydziału. Chciałaby powołania agencji PR, która będzie obsługiwała wszystko łącznie z kontaktami zagranicznymi - mówi Andrzej Szmak. - Nie o to jednak chodzi w strategii promocji zewnętrznej.

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie