Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Polecą promować razem lub osobno

tob
Euforii, kiedy wybierano projekt nowej strategii, było sporo. Teraz o wiele więcej jest wyczekiwania na działania.

Euforii, kiedy wybierano projekt nowej strategii, było sporo. Teraz o wiele więcej jest wyczekiwania na działania.

Krakowska grupa „Eskadra”, która stworzyła koncepcję Cosmopolis zamierza, o ile będzie taka możliwość, dalej współpracować z miastem. Czeka na ogłoszenie przetargu. Wyłoniona w nim firma, zgodnie z sugestiami zawartymi w strategii, ma w profesjonalny sposób zająć się wdrażaniem koncepcji Cosmopolis Toruń. Do miasta wysłała już swoją ofertę.

<!** reklama>- Patrząc na środki, którymi dysponuje miasto, można przeprowadzić jedną lub dwie kampanie promocyjne rocznie - twierdzi Mateusz Zmyślony, dyrektor kreatywny „Eskadry.” - Wówczas będzie można naocznie zobaczyć skutki promocji Cosmopolis Toruń w całej Polsce. Tego optymizmu nie podziela dyrektor Wydziału Informacji, Promocji i Turystyki Urzędu Miasta.

- Eskadra z pewnością chciałaby przejąć rolę całego mojego wydziału. Chciałaby powołania agencji PR, która będzie obsługiwała wszystko łącznie z kontaktami zagranicznymi - mówi Andrzej Szmak. - Nie o to jednak chodzi w strategii promocji zewnętrznej.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na nowosci.com.pl Nowości Gazeta Toruńska