Polska Press Grupa lepsza od Agory
- Systematyczny wzrost zainteresowania treściami publikowanymi w naszych serwisach internetowych stanowi namacalny dowód na zasadność wprowadzanych zmian oraz inicjowania kolejnych nowych projektów zorientowanych na jeszcze większą eksplorację rynku mediów internetowych. Obecnie pracujemy nad szeregiem projektów z obszarów technologii i mediów, które wprowadzą Grupę na kolejny etap rozwoju, czyniąc ją zdolną do konkurowania z największymi graczami rynku medialnego. Wszystkie tego typu działania są możliwe, bowiem zbudowaliśmy zgrany zespół świetnych specjalistów z różnych branż, którym jestem bardzo wdzięczny za prowadzenie procesu transformacji naszej organizacji. W naszej strategii stawiamy na silne media regionalne oraz ciekawe pod względem treści serwisy tematyczne oraz branżowe, a także na technologię wspierającą biznes. Skala naszych działań ma odzwierciedlenie w wynikach popularności naszych serwisów, co bardzo nas cieszy, ale jestem pewien, że kolejne tego typu sukcesy są jeszcze przed nami – mówi Tomasz Przybek, Prezes Zarządu Polska Press Grupy.
Media Polska Press wygenerowały w okresie badania PBI wynik niespełna 18 milionów Realnych Użytkowników (Mediapanel 05/2022: 17 930 970 RU).
- To niewątpliwy sukces, który nie byłby możliwy bez ogromnej pracy i zaangażowania redaktorów naczelnych i dziennikarzy naszych tytułów – serwisów regionalnych i portali Nasze Miasto. Dołożymy wszelkich starań, aby ten trend wzrostowy utrzymać; przed nami kolejne wyzwania – mówi Dorota Kania, Członek Zarządu i Redaktor Naczelna Polska Press Grupy.
- W poprzednich badaniach Mediapanel serwisy internetowe Polska Press Grupy wyprzedzały media konkurencyjnej Agory pod względem ilości wyświetleń stron, natomiast w maju wzrostowy trend popularności serwisów online PPG został potwierdzony również liczbą użytkowników.
- W bieżącym badaniu serwisy Polska Press Grupy plasują się w czołówce mediów internetowych, z czego wszystkie grupy wydawnicze notujące wyższe wyniki są mediami o charakterze ogólnopolskim, w przeciwieństwie do Polska Press budującej swoją pozycję w oparciu o dominującą obecność w regionach.
Warto wspomnieć, że na rekordowy wynik PPG miał wpływ sukces całego Oddziału Bydgoszcz, w tym toruńskich "Nowości", które poprawiły swój wynik liczby odsłon i użytkowników z maja zeszłego roku.
Dziennik Toruński "Nowości" [dane za Gamius Prism]
- Maj 2021 - 13 831 770 odsłon, 1 172 544 użytkowników
- Maj 2022 - 15 616 552 odsłon, 1 871 411 użytkowników
W Kujawsko-Pomorskiem PPG wydaje trzy serwisy regionalne: nowosci.com.pl, pomorska.pl, expressbydgoski.pl oraz sieć serwisów naszemiasto.pl. Łącznie w maju 2022 roku odwiedziło je 14 553 474 użytkowników , którzy dokonali 189 214 563 odsłon.
Krokusy w Tatrach. W tym roku bardzo szybko
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?