Poszukiwani kierowcy na trasę Polska - Chiny. Zarobki? Nawet 12 tys. zł!

Mateusz Bąk
Mateusz Bąk
Polska firma transportowa poszukuje kierowców na trasę z Polski do Chin i z powrotem. Kurs wiedzie przez Białoruś, Rosję, Kazachstan i potrwa około 2 tygodnie. Zainteresowanie podobno jest bardzo duże, a liczba miejsc ograniczona. Ile można zarobić? Jakie są warunki pracy? Poznajcie szczegóły oferty! Czytaj dalej. Przesuwaj zdjęcia w prawo - naciśnij strzałkę lub przycisk NASTĘPNEPOLECAMY TAKŻE:Ile zarabiają kurierzy i dostawcy? Jakie są realne stawki w Uber Eats, Pyszne.pl, Glovo, DHL, InPost, DPD? Zobacz!Zarobki w PKP w 2021 roku. Ile zarabia maszynista, konduktor, kasjer i inni pracownicy kolei? Poznaj stawki!
Polska firma transportowa poszukuje kierowców na trasę z Polski do Chin i z powrotem. Kurs wiedzie przez Białoruś, Rosję, Kazachstan i potrwa około 2 tygodnie. Zainteresowanie podobno jest bardzo duże, a liczba miejsc ograniczona. Ile można zarobić? Jakie są warunki pracy? Poznajcie szczegóły oferty! Czytaj dalej. Przesuwaj zdjęcia w prawo - naciśnij strzałkę lub przycisk NASTĘPNEPOLECAMY TAKŻE:Ile zarabiają kurierzy i dostawcy? Jakie są realne stawki w Uber Eats, Pyszne.pl, Glovo, DHL, InPost, DPD? Zobacz!Zarobki w PKP w 2021 roku. Ile zarabia maszynista, konduktor, kasjer i inni pracownicy kolei? Poznaj stawki! Tomasz Czachorowski
Polska firma transportowa poszukuje kierowców na trasę z Polski do Chin i z powrotem. Kurs wiedzie przez Białoruś, Rosję, Kazachstan i potrwa około 2 tygodnie. Zainteresowanie podobno jest bardzo duże, a liczba miejsc ograniczona. Ile można zarobić? Jakie są warunki pracy? Poznajcie szczegóły oferty!

Zobacz wideo: Nowe przepisy prawa ruchu drogowego. To się zmieni!

Jest praca dla kierowców. OMEGA Pilzno zbiera załogę na trasę do Chin

Polski operator logistyczny OMEGA Pilzno ITiS Godawski & Godawski planuje zbudować załogę, która obsłuży sto ciężarówek kursujących pomiędzy Polską a Chinami. Trasa wiedzie przez Białoruś, Rosję i Kazachstan. Celem kursu jest port przeładunkowy w chińskim mieście Khorgos.

Trasa w jedną stronę liczy około 10 tys. km i potrwa 12-14 dni. Kierowcy oczywiście nie będą jechać sami. Każdej ciężarówce będzie przydzielona dwuosobowa obsada, dzięki czemu kierowcy będą mogli się zmieniać. Po odbytym kursie będą mogli liczyć na tydzień wolnego.

Warto przeczytać

Poszukiwani kierowcy na trasę Polska-Chiny-Polska. Ile można zarobić? Jakie wymagania?

Jak dowiedział się portal money.pl, zainteresowanie taką pracą jest duże. Tak przynajmniej przekonują pracownicy Omega Pilzno. Kierowcy mogą w końcu liczyć na pensję w wysokości 11-12 tys. zł brutto. Co jeszcze oferuje operator? W ogłoszeniu na portalu promoted wymieniono:

  • terminowość wypłacania wynagrodzeń,
  • jazdę nowoczesnym samochodem,
  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • pełne wsparcie, stały kontakt z dyspozytorem oraz obsługę serwisową,
  • przeszkolenie na temat przebiegu trasy oraz występujących po drodze procedur (korytarz trasy, itd),
  • przestrzeganie norm czasu pracy kierowcy,
  • pracę w przyjaznej atmosferze.

Polecamy

Czego natomiast oczekuje się od pracowników?

  • Prawa jazdy kategorii C + E,
  • karty kierowcy,
  • sumienności i odpowiedzialności.

Transport lądowy zyskuje w pandemii?

Takich ogłoszeń o pracę pojawiło się w sieci kilka - w Rzeszowie, Warszawie, Łodzi, Lublinie. Dlaczego w ogóle OMEGA Pilzno chce inwestować w transport lądowy do Chin? Czy to się opłaci?

- Na skutek pandemii COVID-19, znacząco spadła dostępność i nastąpił wzrost kosztów połączeń lotniczych. Jednocześnie drastycznie wzrosły ceny transportu morskiego, a dostępność kontenerów spadła. W tej sytuacji wybór transportu drogowego na trasie Chiny-Europa-Chiny staje się tym bardziej konkurencyjnym rozwiązaniem - przekonuje na swojej stronie Omega Pilzno.

Zobacz także

Zdaniem ekspertów cytowanych przez portal money.pl, mimo ostatnio wyższych cen, które nie powinny już wrócić do stanu sprzed pandemii, i pojawiających się trudności w połączeniach, w najbliższym czasie i tak nie spadnie popyt transport wodny oraz lotniczy. Mimo wszystko znajdą się też klienci na transport lądowy w ramach Nowego Jedwabnego Szlaku.

Wideo

Komentarze 1

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

K
Kowalski Tom

Hahahahaa. Żałosne.

12 tysięcy brutto.

2300 netto. deegacje. Takie 6-7 na rękę.

Żadne 12 brutto. Za 7 tysięcy do Chin przez Białoruś - Rosję. 15.000 netto.

Podwójna obsada. Mafia na Białorusi i w Rosji.

Wiele tego.

Dodaj ogłoszenie