Producent słodyczy z Brodnicy prezentował swoje wyroby na...

Producent słodyczy z Brodnicy prezentował swoje wyroby na prestiżowych targach nad Zatoką Perską

Aktualizacja:

Nowości Dziennik Toruński

Targi w Dubaju zgromadziły ponad 4200 wystawców. Wśród nich znalazło się stoisko Vobro z Brodnicy

Targi w Dubaju zgromadziły ponad 4200 wystawców. Wśród nich znalazło się stoisko Vobro z Brodnicy ©Nadesłane

Największym zainteresowaniem egzotycznych gości cieszyły się praliny i ciastka. Ze względów na arabskie zwyczaje w Dubaju nie prezentowano wiśni w likierze.
Targi w Dubaju zgromadziły ponad 4200 wystawców. Wśród nich znalazło się stoisko Vobro z Brodnicy

Targi w Dubaju zgromadziły ponad 4200 wystawców. Wśród nich znalazło się stoisko Vobro z Brodnicy ©Nadesłane

Zakłady Produkcji Cukierniczej Vobro wzięły udział w prestiżowych targach Gulfood w Dubaju, poświęconych handlowi żywnością i napojami.

Wystawa zgromadziła ponad 4200 wystawców i skupiła uwagę blisko 80 tysięcy kupców z całego świata. Wśród nich dominowali handlowcy z rejonu Zatoki Perskiej.

- Spośród asortymentu Vobro największym zainteresowaniem gości i zwiedzających cieszyły się praliny Frutti di Mare, Delissimo, Rosella oraz ciastka, z nową linią produktów zbożowych „Vitalki”- wylicza Joanna Wysocka, export manager Vobro z Brodnicy.
- Zachwyt budził smak czekoladek Delissimo. Według oceny wielu naszych arabskich klientów przewyższa on jakość dotąd znanych włoskich wyrobów. Podziw budziły także efektowne opakowania naszych produktów. Natomiast ze względów kulturowych nie prezentowaliśmy wiśni w likierze.

Firma po raz drugi uczestniczy w tym wydarzeniu.

- Podstawową korzyścią udziału w targach są promocja naszej firmy oraz umacnianie stabilnego wizerunku w relacjach z klientami
- ocenia Marcin Drumiński, dyrektor Wykonawczy i Controllingu, który prowadził rozmowy w Dubaju. - Klient ciągle oczekuje więcej, czym skłania nas do poszerzania naszej palety wyrobów. Targi są doskonałą nauką rynku, jego możliwości i wskazówką do kierunków rozwoju. Są okazją do rozpoczęcia pierwszych kontaktów. To jest bardzo ważny etap, otwierający szansę do nawiązania konkretnej współpracy z nowymi kontrahentami w niedalekiej przyszłości.

Brodnickie produkty są obecnie eksportowane do ponad 20 krajów, a sprzedawane m.in. w Finlandii, Niemczech, Irlandii, Anglii, Hiszpanii, Portugalii, Azerbejdżanie, Australii czy USA. Niedawno do grupy państw, z którymi zakłady Vobro nawiązały kontakty handlowe, dołączyły Kazachstan i Grecja.

Brodnickie zakłady w poprzednich latach uczestniczyły w niemieckim Internationale Süßwarenmesse w Kolonii oraz na targach Anuga, także w tym mieście.

Czytaj treści premium w Nowościach Dziennika Toruńskiego Plus

Nielimitowany dostęp do wszystkich treści, bez inwazyjnych reklam.

Komentarze (1)

Dodajesz komentarz jako: Gość

Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

Liczba znaków do wpisania:

zaloguj się

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

robert (gość)

Zgłoś naruszenie treści

A opakowania są drukarni DRUK-PAK z Aleksandrowa Kujawskiego. :)

Najnowsze wiadomości

Zobacz więcej

Najczęściej czytane

Warto zobaczyć

Wideo