reklama

Promocje w Biedronce, promocje w Lidlu. Gang Słodziaków kontra Lidlaki. Pluszaki mają nagradzać lojalność klienta?

Magdalena Kowalczyk/AIPZaktualizowano 
Rozdawanie pluszaków jest zdecydowanie najskuteczniejszym sposobem "kupowania" lojalności klientów. Przekonał się o tym nawet Lidl, który po kilku akcjach rozdawania książek kucharskich powrócił do źródeł - promocji w formie pluszaków. Bo sięgając do historii pluszaków, które w Polsce bardziej kojarzą się z Biedronką, po raz pierwszy zostały one wykorzystane do promocji przez Lidla w... portugalskich sklepach tej sieci!

Słodziaki kontra Lidlaki. Gang Słodziaków zamiast Gangu Świeżaków. Czy Słodziaki powtórzą sukces Świeżaków? Rozdawanie pluszowych warzyw okazało się jedną z najbardziej udanych akcji lojalnościowych w ostatnich latach. Promocja wywołała prawdziwą furorę wśród konsumentów. O zdobycie wszystkich pluszaków walczyły całe rodziny. Biedronka nie chce rezygnować z formatu – zmieni jednak zabawki na nowe. Zamiast pluszowych warzyw w sklepach pojawi się Gang Słodziaków.

Słodziaki kontra Lidlaki. Jak podaje serwis wiadomoscihandlowe.pl nowa akcja lojalnościowa Biedronki rozpocznie się 27 sierpnia. Komunikaty dotyczące promocji sieć wypuści jeszcze w tym tygodniu.

Gang Słodziaków – jakie pluszaki będzie można zebrać?

Gang Słodziaków to grupa pluszowych zwierzątek. Klienci będą mogli odebrać m.in. sowę, jeża, królika i lisa z pluszu. Ponadto w ramach akcji do pluszaków dołączona jest specjalna książeczka. Zawiera opis przygód Gangu Słodziaków.

Gang Słodziaków – jakie są zasady promocji?
Zebranie Gangu Słodziaków opiera się na znanych klientom Biedronki zasadach. Nie różnią się one wyraźnie od reguł związanych z Gangiem Świeżaków. Słodziaki będzie można otrzymać za darmo – po zebraniu 60 naklejek. Posiadanie 30 naklejek pozwoli na zakup maskotki za 19,99 zł sztuka. Za 15 naklejek będzie można odebrać (za darmo) książkę „Co się stanie na leśnej polanie, czyli wesołe przygody Gangu Słodziaków”. Książka w regularnej cenie kosztuje 9,99 zł. Regularna cena Słodziaka to 49,99 zł. Jak zdobyć naklejki w Biedronce?
•wydanie 40 zł – 1 naklejka
•zakup warzyw lub owoców – 1 naklejka
•zakup produktów specjalnych o minimalnej wartości 10 zł – 1 naklejka
•zakupy z kartą „Moja Biedronka” - 1 naklejka

Świeżaki - bezprecedensowy sukces!

Słodziaki kontra Lidlaki. Akcja promocyjna związana z rozdawaniem Gangu Świeżaków okazała się prawdziwym fenomenem. Wiadomości Handlowe przypominają, że zgodnie z badaniem „Brand Equity 2017” Nielsena, 40 proc. ankietowanych odwiedzało częściej Biedronkę po rozpoczęciu promocji z pluszakami. Ta sama analiza wykazała, że aż 83 proc. respondentów wyrażało zainteresowanie nowymi akcjami tego rodzaju. Biedronka postanowiła kuć żelazo póki gorące. Promocja Gang Świeżaków miała już trzy odsłony:
•Gang Świeżaków,
•Gang Świeżaków Świątecznie,
•Gang Świeżaków 2.

Kliknij w ten tekst i polub nas na Facebooku! Będziesz wtedy na bieżąco z aktualnymi i ważnymi informacjami dotyczącymi budżetu domowego oraz prowadzenia biznesu. Naprawdę warto!

Pierwszy był Lidl w... Portugalii!

Słodziaki kontra Lidlaki. Lidl – główny konkurent Biedronki – próbował w zeszłym roku konkurować z siecią Jeronimo Martins. Wypuścił własną linię pluszaków (Lidlaki). Maskotki były bardzo podobne do Świeżaków. Na pierwszy rzut oka niczym się nie różniły. Ostatnio Lidl wprowadził do sklepów kilka nowych Lidlaków, dlatego raczej nie planuje nowej akcji w kontrze do pomysłu Biedronki. Co ciekawe, to w Lidlu po raz pierwszy testowano pomysł z akcją lojalnościową polegającą na rozdawaniu pluszaków. Akcja Gang dos Frescos została wprowadzona kilka lat temu w portugalskich sklepach sieci. Na pomysł wykorzystania maskotek do promocji wpadła Agencja TCC. Koncept w Portugalii został sprzedany Lidlowi, a w Polsce Biedronce.

100 milionów euro z Funduszy Norweskich na rozwój przedsiębiorczości

Wideo

Materiał oryginalny: Promocje w Biedronce, promocje w Lidlu. Gang Słodziaków kontra Lidlaki. Pluszaki mają nagradzać lojalność klienta? - Strefa Biznesu

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych”i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Komentarze 6

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Podaj powód zgłoszenia

k
klientka

Podziel to przez trzy! Jedna naklejka za wydany pieniądz, druga równocześnie za kartę Biedronki, a trzecia za zakupienie jednego pomidora. To taka fatyga? A do Biedronki i tak się chodzi, więc wszystko się robi przy okazji.

k
klient

Żeby dostać słodziaka w Biedronce to trzeba kupić towaru za 2tys.400zł.-40 zł.-to 1naklejka a trzeba zebrać 60 naklejek.Znakomity interes dla Biedronki.

K
Karyn

dej mi, mam horom curke!

.

fajnie, tym razem dołączę i może uda się uzbierać na jakąś

B
BODZ

SWIEZAKI NA POLKACH GLUPTAKI W KOLEJKACH

D
Danka

Jakie za darmo jak trzeba wydac 2400 zeby dostac jedną zabawkę.

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3