Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Przedstawiciele koncernu „Energa” odpowiadali na pytania w redakcji „Nowości”

Tomasz Wersocki
W siedzibie redakcji „Nowości” po raz pierwszy odbył się dyżur przedstawicieli firmy Energa, którzy odpowiadali na różne problemy klientów
W siedzibie redakcji „Nowości” po raz pierwszy odbył się dyżur przedstawicieli firmy Energa, którzy odpowiadali na różne problemy klientów Grzegorz Olkowski
Podczas specjalnego dyżuru w redakcji „Nowości” pracownicy operatora energetycznego „Energa” musieli zmierzyć się z problemami klientów dotyczącymi nie tylko ustawień licznika, ale także z zaległymi fakturami czy zmianą dostawcy prądu.

Przez półtorej godziny trzech przedstawicieli firmy Energa czekało na interesantów w siedzibie „Nowości”. Przez ten czas zdążyli odebrać kilkanaście telefonów oraz pomóc klientom, którzy przyszli porozmawiać bezpośrednio u nas w redakcji. Do reprezentantów firmy Energa dzwoniły osoby nie tylko z Torunia i okolicznych miejscowości. Zdarzały się także telefony z Gdańska.

Zobacz także: Fundacja ojca Tadeusza Rydzyka przegrała sprawę o miliony odszkodowania

Drobne i skomplikowane

- W sumie było kilkanaście spraw, które mogliśmy rozpatrzyć na miejscu. Zdarzały się również pytania bardzo ogólne tzn. w jaki sposób działa licznik?, co oznaczają poszczególne światła wyświetlające się na nim? - mówi Stanisław Konował jeden z przedstawicieli koncernu Energa.

Jednak większość zgłaszanych przez klientów Energii problemów nie sprawiała trudności pracownikom firmy.

- Oczywiście zdarzyły się takie przypadki, które wymagały głębszego wyjaśnienia ze strony przedstawicieli koncernu Energa, ale niestety musimy je jeszcze przeanalizować w późniejszym czasie - dodaje Andrzej Lis-Radomski przedstawiciel firmy Energa.

Zobacz także: Bartosz Pilitowski: Na wzywanie do trzeciego weta jest już za późno [WYWIAD]

Normalizacja faktur

W trakcie piątkowego dyżuru odebrano z kolei bardzo mało zgłoszeń dotyczących zaległych faktur.

- Jest to problem, który powtarzał się od dłuższego czasu. Jednak w Toruniu klientów, którzy się z nim borykali jest zdecydowanie mniej - twierdzi Stanisław Konował.

Według niego za taki stan mogą odpowiadać działania nowego zarządu firmy Energa.

W sierpniu mieszkańcy Torunia oraz turyści mogą spodziewać się wielu atrakcji. Najważniejsze z nich to Festiwal Wisły oraz odbywający się po raz dziewiąty w naszym mieście Bella Skyway Festival.POLECAMY NOWOŚCI PLUS:;nf[lista][*] Wyniki budżetu obywatelskiego cieszą i... budzą kontrowersje;nf[*] Z betonem Waryński nie dał rady, ale Walentyńskiemu się udało;nf[*] 500 plus kończy się we wrześniu. W sierpniu trzeba składać nowe wnioski;nf[/lista]ZOBACZ RÓWNIEŻ:Samochody elektryczne przyszłością polskiej motoryzacji. Który projekt wygra?:

Najważniejsze imprezy w Toruniu SIERPIEŃ

- Widać, że ustalone zmiany w końcu przynoszą efekty. Liczba zaległych faktur uległa znacznej redukcji w ostatnim czasie. Teraz dążymy do normalizacji w tym zakresie - podkreśla jeden z przedstawicieli firmy.

Pierwszy, ale nie ostatni

Dyżury pracowników koncernu Energa organizowane są systematycznie na terenie całego kraju od końca maja br. i cieszą się, zdaniem inicjatorów, sporym zainteresowaniem wśród klientów.

- W Toruniu w redakcji „Nowości” pierwszy raz uruchomiliśmy taką możliwość. Jednocześnie nie wykluczamy, że po niej mogą nastąpić kolejne, jeżeli tylko będzie zapotrzebowanie na tego typu pomoc z naszej strony - dodaje Andrzej Lis-Radomski.

Polecamy: Święto Miasta Torunia 2017

od 7 lat
Wideo

Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na nowosci.com.pl Nowości Gazeta Toruńska