- Rachunki od dawna opłacam w jednym ze sklepów przy ulicy Matejki w Toruniu - mówi mieszkaniec Torunia. - Teraz chodzę tam już od trzech tygodni i nic. Zawsze mówią mi to samo. Że padł system, dzięki któremu ten punkt kontaktuje się z Energą. I to nie jest wina tego sklepu, tylko tej drugiej firmy. Nie mogę się do niej dodzwonić, tylko w tym sklepie co kilka dni mówią mi, że system wkrótce ma zostać uruchomiony. Ostatni raz byłem tam w miniony poniedziałek i też nic nie załatwiłem.
[break]
W biurze prasowym firmy Energa poinformowano nas, że od 1 do 27 stycznia nastąpiła planowana od dawna przerwa techniczna w działaniu systemu obsługi klienta w regionie toruńskim czyli na terenie biur obsługi klienta w Toruniu, Grudziądzu, Włocławku oraz Brodnicy.
Przerwa ta wynikała ze zmiany systemu obsługującego klientów. W tym czasie nie było możliwe rozliczenie za zużytą energię w ramach usługi Rozliczenia Rzeczywiste - podawanie stanu licznika i płacenie za faktycznie zużytą ilość energii. W tym okresie nie funkcjonowała także rejestracja oraz logowanie w eBOK. Mogły również wystąpić przerwy w dostępie do usługi Płatności Online.
Jak zapewniono nas w Enerdze, opóźnienie w podaniu stanu licznika w ramach usługi Rozliczenia Rzeczywiste w styczniu 2014 roku nie będzie miało żadnych negatywnych konsekwencji dla ich klientów.
- Niestety, planowany na 27 stycznia termin zakończenia prac wydłużył się do 5 lutego. Do tego czasu nie będzie można jeszcze dokonać rozliczenia za zużytą energię w ramach usługi Rozliczenia Rzeczywiste - mówi Jakub Dusza z biura prasowego firmy Energa w Gdańsku. - Przepraszamy klientów za utrudnienia i prosimy o cierpliwość. Jednocześnie zapewniamy, że prowadzone prace mają na celu podniesienia jakości świadczonych przez nas usług. Faktury, które klienci będą otrzymywać po wdrożeniu nowego systemu obsługi, będą fakturami rozliczeniowymi za 2 miesiące. Nie będzie już faktur prognozowanych. Informuję także, że w ostatni poniedziałek klienci zarejestrowani w eBOK otrzymali SMS-em informację o wydłużeniu terminu przerwy i związanych z tym utrudnieniach.
Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?