Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Przerwa w pracy systemu obsługi klienta Energi się wydłużyła

Waldemar Piórkowski
Opóźnienie w podaniu stanu licznika nie będzie miało żadnych negatywnych konsekwencji dla klientów - zapewnia Energa
Opóźnienie w podaniu stanu licznika nie będzie miało żadnych negatywnych konsekwencji dla klientów - zapewnia Energa Grzegorz Olkowski
Od trzech tygodni Czytelnik z Torunia próbuje zapłacić rachunek za prąd. Nie udaje mu się to, ponieważ w punkcie, gdzie robi to od dawna, tłumaczą mu, że padł system firmy Energa.

- Rachunki od dawna opłacam w jednym ze sklepów przy ulicy Matejki w Toruniu - mówi mieszkaniec Torunia. - Teraz chodzę tam już od trzech tygodni i nic. Zawsze mówią mi to samo. Że padł system, dzięki któremu ten punkt kontaktuje się z Energą. I to nie jest wina tego sklepu, tylko tej drugiej firmy. Nie mogę się do niej dodzwonić, tylko w tym sklepie co kilka dni mówią mi, że system wkrótce ma zostać uruchomiony. Ostatni raz byłem tam w miniony poniedziałek i też nic nie załatwiłem.
[break]

W biurze prasowym firmy Energa poinformowano nas, że od 1 do 27 stycznia nastąpiła planowana od dawna przerwa techniczna w działaniu systemu obsługi klienta w regionie toruńskim czyli na terenie biur obsługi klienta w Toruniu, Grudziądzu, Włocławku oraz Brodnicy.

Przerwa ta wynikała ze zmiany systemu obsługującego klientów. W tym czasie nie było możliwe rozliczenie za zużytą energię w ramach usługi Rozliczenia Rzeczywiste - podawanie stanu licznika i płacenie za faktycznie zużytą ilość energii. W tym okresie nie funkcjonowała także rejestracja oraz logowanie w eBOK. Mogły również wystąpić przerwy w dostępie do usługi Płatności Online.
Jak zapewniono nas w Enerdze, opóźnienie w podaniu stanu licznika w ramach usługi Rozliczenia Rzeczywiste w styczniu 2014 roku nie będzie miało żadnych negatywnych konsekwencji dla ich klientów.

- Niestety, planowany na 27 stycznia termin zakończenia prac wydłużył się do 5 lutego. Do tego czasu nie będzie można jeszcze dokonać rozliczenia za zużytą energię w ramach usługi Rozliczenia Rzeczywiste - mówi Jakub Dusza z biura prasowego firmy Energa w Gdańsku. - Przepraszamy klientów za utrudnienia i prosimy o cierpliwość. Jednocześnie zapewniamy, że prowadzone prace mają na celu podniesienia jakości świadczonych przez nas usług. Faktury, które klienci będą otrzymywać po wdrożeniu nowego systemu obsługi, będą fakturami rozliczeniowymi za 2 miesiące. Nie będzie już faktur prognozowanych. Informuję także, że w ostatni poniedziałek klienci zarejestrowani w eBOK otrzymali SMS-em informację o wydłużeniu terminu przerwy i związanych z tym utrudnieniach.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na nowosci.com.pl Nowości Gazeta Toruńska