Przyjacielskie rozmowy o promowaniu czytelnictwa

ja
W Ciechocinku spotkaliśmy się z ponad 60 przedstawicielami Poczty Polskiej z Pomorza i Kujaw, z którymi współpracujemy od lat
W Ciechocinku spotkaliśmy się z ponad 60 przedstawicielami Poczty Polskiej z Pomorza i Kujaw, z którymi współpracujemy od lat Jacek Smarz
Zaprosiliśmy przyjaciół z Poczty Polskiej do gościnnego Centrum TeoDorka Hotel & Spa w Ciechocinku, by podziękować za to, że dzięki nim docieramy z informacjami wprost do domów naszych Czytelników.

Takie spotkania to już swego rodzaju tradycja, miła i korzystna - jak się wydaje - dla obu stron. Nie ukrywał tego w rozmowie z nami Karol Górski, dyrektor Regionu Sieci Bydgoszcz Poczty Polskiej.

- To okazja, by wymienić się spostrzeżeniami, co jeszcze można w naszej współpracy poprawić, poinformować się wzajemnie o planach i zamierzeniach i, co tu dużo ukrywać, lepiej poznać, zintegrować - powiedział.

Do Ciechocinka przyjechało ponad 60 przedstawicieli Poczty Polskiej z Pomorza i Kujaw. Wielu to od lat znani nam, wyróżniający się w swojej pracy, przyjaciele „Nowości”, „Gazety Pomorskiej” i „Expressu Bydgoskiego”, wydawanych przez Polska Press.

Wspólne akcje

- Jest mi ogromnie miło, że znów mogę podziękować państwu za codzienny wysiłek w pozyskiwaniu prenumeratorów - mówił Marek Ciesielski, prezes oddziału Polska Press Sp. z o.o. w Bydgoszczy, wręczając nagrody grupie wyróżniających się przedstawicieli Poczty Polskiej.

Podczas ciechocińskiego spotkania mówiono wiele o wspólnych akcjach promujących czytelnictwo naszych gazet. Niektóre to inicjatywy naszych przyjaciół z poszczególnych urzędów Poczty Polskiej. Opowiadali o tym w Ciecho-cinku - m.in. o akcji „Dzień Matki z Expressem Bydgoskim”, realizowanej w Bydgoszczy i okolicach.

Czytaj też: Remonty szkół w Toruniu

Mariusz Załuski, zastępca redaktora naczelnego „Nowości” i „Expressu Bydgoskiego”, podkreślał, że obie gazety to pisma typowo miejskie, skierowane do Czytelników Torunia i Bydgoszczy, nastawione na informacje lokalne, ale z pakietem publicystyki zarówno regionalnej, jak i krajowej oraz światowej. Przypomniał hasła, które przyświecają obu pismom: „Jesteśmy lokalni, użyteczni, aktywni”.

Mącimy wodę

Poinformował, co przewidziano w letnich wydaniach obu miejskich gazet.

- Będą między innymi przeglądy miejskich kąpielisk pod hasłem „Mącimy wodę”, codzienne zapowiedzi interesujących imprez kulturalnych, sportowych i turystycznych. Będziemy promować ciekawe trasy rowerowe, a pod hasłem „Hit na jeden dzień” sami dziennikarze podpowiedzą pomysły na jednodniową turystykę - mówił Mariusz Załuski. - Czytelnicy znajdą także na łamach rankingi placów zabaw, miejsc wypoczynku, parków, basenów. Nie zabraknie poradników, niezbędników i akcji społecznych, choćby takich, jak „Reporter w akcji”.

Przedstawiciele Poczty Polskiej, z którymi rozmawialiśmy, nie ukrywali, że Czytelnicy, z którymi mają kontakt listonosze, najchętniej sięgają po informacje lokalne, dotyczące ich najbliższego otoczenia, dotyczące zwykłych spraw codziennych.

Ciechocińskie spotkanie pokazało, że z pocztowcami łączą nas nie tylko wieloletnie więzy przyjaznej współpracy, ale też misja promowania czytelnictwa.

- Już w grudniu na podobnym spotkaniu w Ciechocinku zapowiadaliśmy, że wycofamy z naszych urzędów pocztowych prowadzoną tam obecnie sprzedaż niektórych asortymentów na rzecz promocji czytelnictwa poprzez większą sprzedaż gazet, czasopism i książek, co już powoli wprowadzamy - powiedziała nam obecna i tym razem na ciechocińskim spotkaniu Marta Piekarczyk, dyrektor Biura Rozwoju Działalności Handlowej Poczty Polskiej w Warszawie.

Integralną częścią tego sympatycznego ciechocińskiego spotkania były warsztaty doskonalące umiejętności handlowe pracowników poczty. Prowadziła je Elżbieta Rzeźnikowska, zastępca Regionu Sieci Poczty Polskiej w Bydgoszczy.

Zobacz też:

Wideo

Komentarze 1

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

P
Prezes PostData S.A.

A co pojechało się darmo wypić i zakąsić ? Nauczyła się już nogę na nogę zakładać i słomę z butów wyciągać i na wyżerki jeździć ???

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3