Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Psycholog dla pracowników Kauflandu! Pierwsza sieć handlowa z taką pomocą

Małgorzata Oberlan
Małgorzata Oberlan
Grzegorz Olkowski
Czas pandemii jest szczególnie trudny dla pracowników handlu. Stres i strach - takie emocje ma prawo czuć teraz każdy sprzedawca. Kaufland jest jedną z pierwszych sieci handlowych, która zapewniła personelowi bezpłatną pomoc psychologa.

Specjalna infolinia telefoniczna dla pracowników Kauflandu już ruszyła. - Dzwoniąc pod wyznaczony numer pracownicy uzyskają wsparcie specjalisty – bezpłatną pomoc psychologiczną. Mamy świadomość, że obecna sytuacja dla wielu naszych pracowników jest wielkim i pełnym stresu wyzwaniem.

Jesteśmy im niezwykle wdzięczni za to, że pomimo trudnych okoliczności z pełnym zaangażowaniem wypełniają swoje obowiązki. Telefoniczna pomoc psychologa ma zapewnić im dodatkowe wsparcie – podkreśla Małgorzata Ławnik z pionu personalnego sieci Kaufland.

Polecamy

Sieć obejmuje ok. 220 marketów w kraju. Zapewnia, że od kilku tygodni, krok po kroku, kompleksowo pracuje nad bezpieczeństwem pracowników i klientów. W wielu sklepach już montowane są szyby pleksi dla kasjerów i pracowników punktów informacyjnych. Zamówiono też osłony ochronne dla personelu obsługującego klientów. Takie zabezpieczenia niebawem pojawią się we wszystkich placówkach handlowych sieci Kaufland.

Przy kasach dostępne są dozowniki ze środkiem dezynfekującym Klienci natomiast mogą korzystać ze stacji, na których są płyny do dezynfekcji i chusteczki nawilżające - do czyszczenia nie tylko rąk, ale i uchwytów wózków sklepowych czy koszyków.

Czytaj także: Gdzie w Kujawsko-Pomorskiem jest najwięcej osób na kwarantannie? [raport, statystyki]

Za pomocą kolorowych taśm wyznaczono strefy, pozwalające klientom zachować bezpieczny dystans. Pracownicy zza lad (sprzedający towary świeże) obsługują wyłącznie w rękawiczkach i jednorazowych fartuchach. Od 24 marca we wszystkich marketach Kauflandu działają kasy pierwszeństwa dla seniorów.

Przypomnijmy też, że Kaufland szybko zareagował na zagrożenie epidemiologiczne, zmieniając zasady sprzedaży towarów. Sieć tymczasowo zawiesiła sprzedaż produktów garmażeryjnych do pojemników własnych klientów oraz wstrzymała wszelkie degustacje promocyjne.

Polecamy: Koronawirus. Na co powinni zwracać uwagę pracodawcy i pracownicy call center i open space-ów?

Rozpoczęła też sprzedaż pieczywa – pakowanych pojedynczo chlebów i pakowanych po 3 lub 5 sztuk bułek – w szczelnie zamkniętych i zaklejonych papierowych torbach. Wstrzymała też sprzedaż ciastek, bakalii, makaronów oraz orzechów sprzedawanych luzem. Ciastka, które znajdują się jeszcze w sprzedaży, do wyczerpania zapasów będą oferowane jedynie w szczelnych opakowaniach.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na nowosci.com.pl Nowości Gazeta Toruńska