O tym, że toruński festiwal światła będzie cieszył się większą popularnością było widać już po pierwszym dniu imprezy, gdy starówkę odwiedziło po zmroku 70 tys. widzów.
- Wyciągnęliśmy wnioski z ubiegłorocznego raportu firmy Openfield. Zgodnie z sugestiami wzmocniliśmy promocję wydarzenia na zewnątrz - opowiadał niedawno na łamach "Nowości" Krystian Kubjaczyk, dyrektor Toruńskiej Agendy Kulturalnej, która jest organizatorem tego wydarzenia.
Budżet tegorocznej imprezy wyniósł 900 tys. zł, w tym 170 tys. zł pochodziło z budżetu miasta.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?