Rysunki razem z dowcipem

Justyna Wojciechowska-Narloch
Wybór nie był łatwy, bo na konkurs „Nowości” wpłynęło kilkadziesiąt reklamowych wydawnictw, w tym wiele na bardzo wysokim poziomie. Redakcyjne jury po burzliwej dyskusji wskazało te najlepsze.

Wybór nie był łatwy, bo na konkurs „Nowości” wpłynęło kilkadziesiąt reklamowych wydawnictw, w tym wiele na bardzo wysokim poziomie. Redakcyjne jury po burzliwej dyskusji wskazało te najlepsze.

<!** Image 2 align=none alt="Image 168503" sub="Redakcyjne jury - Ryszard Warta, Mariusz Załuski i Marek Nienartowicz - podczas środowych obrad / Fot. Jacek Smarz">Kalendarze nadsyłane na konkurs odbywający się już po raz kolejny nasi Czytelnicy mogli oglądać na łamach „Nowości” od stycznia do połowy lutego. Wydawnictwa mocno się między sobą różniły. Były wśród nich kalendarze jedno- i wieloplanszowe. W niektórych postawiono przede wszystkim na efekt artystyczny, w innych na walory praktyczne. Jedne przygotowano w oparciu o fotografie bądź rysunki, a inne to reprodukcje malarstwa bądź dzieła wykonane przy użyciu technik komputerowych.

<!** reklama>Redakcyjne jury zdecydowało, że pierwsze miejsce w naszym konkursie otrzyma kalendarz firmy Siden przygotowany przez Studio Reklamy poPROstu. Wydawnictwo zostało docenione za wykorzystanie tradycyjnego środka wyrazu jakim jest rysunek oraz za sporą dozę dowcipu. Drugie miejsce jurorzy przyznali kalendarzowi przygotowanemu dla spółki OPEC w Grudziądzu. Firma ta od lat wydaje bardzo piękne kalendarze wykorzystując przy tym malowniczy urok Grudziądza. Na trzecim miejscu znalazł się kalendarz przygotowany przez toruńskie STUDIO’Vi. Wydawnictwo zatytułowane „Miasta przyszłości” zilustrowano futurystycznymi obrazami Marcina Kołpanowicza. Kalendarz został doceniony za walory artystyczne oraz funkcjonalność. Specjalne wyróżnienie jury przyznało Studiu Reklamy poPROstu za firmowy kalendarz „Siedem grzechów głównych.”

Nagrodą w naszym konkursie są publikacje na temat autorów kalendarzy bądź firm, które je zamówiły. Taki artykuł niebawem pojawi się w „Nowościach”.

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie