Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Spokojnie. To tylko awaria

Tomasz Wersocki
W firmach oferujących telewizję od czasu do czasu zdarzają się awarie związane z brakiem kanałów czy internetu
W firmach oferujących telewizję od czasu do czasu zdarzają się awarie związane z brakiem kanałów czy internetu Sławomir Kowalski
Pani Halina zwraca uwagę na problem dotyczący jednej z firm oferujących dostęp do płatnej telewizji cyfrowej w Toruniu, której system co chwilę ulega awarii.

- Od ponad tygodnia próbuję dodzwonić się na infolinię do firmy Multimedia, ponieważ mam problem związany z brakiem telewizji. Jednak jedynym odzewem, a raczej jego brakiem, jest zajęty sygnał po drugiej stronie słuchawki - mówi pani Halina.

Bez telefonu i internetu

Nasza Czytelniczka przez niedziałający telewizor nie może również wykonywać telefonów ani korzystać z internetu.

Zobacz także: Świąteczna iluminacja na starówce w Toruniu [WIZUALIZACJE]

- Mam w ramach tej firmy wykupiony pakiet telefoniczno-telewizyjno-internetowy, który jest bardzo korzystny cenowo. Cóż z tego, skoro awarie w Multimediach zdarzają się zbyt często, a pomoc ze strony konsultantów pod numerem infolinii podanym na stronie internetowej najzwyczajniej nic nie daje. Ich porady, o ile uda się tam dodzwonić, można włożyć między bajki. Zero konkretnej pomocy, a ile czasu można żyć bez telewizji, a przede wszystkim dostępu do telefonu stacjonarnego? - dodaje.

Zobacz także: Proces miliarderów Grażyny i Romana Karkosików - mowy końcowe [ZDJĘCIA]

Technicy pracują

Postanowiliśmy zwrócić się w tej sprawie do rzecznika firmy Multimedia.

- Mieliśmy awarię jednej z platform, nad naprawą której cały czas pracują nasi technicy. Jednak przez ten czas działał system zastępczy, który doraźnie rozwiązuje problemy naszych klientów. Gdyby czytelniczka, mimo wszystko, nadal miała kłopot, to w takim przypadku należy zresetować dekoder i po chwili wszystko powinno wrócić do normy - mówi Krystyna Kanownik, rzecznik prasowy w firmie Multimedia. - Oczywiście za zaistniałą sytuację przepraszamy naszych klientów - podkreśla.

Wracamy do sprawy brakujących szyb na obu przystankach tramwajowych - Warneńczyka oraz na przystanku Świętopełka dla pasażerów jadących w stronę Elany. Pisaliśmy o tym problemie na naszych łamach w ubiegły wtorek. Jak się okazuje szyby wkrótce mają wrócić na swoje miejsce.

- Miejski Zarząd Dróg zlecił uzupełnienie brakujących szyb w wiatach przystankowych m.in. na wskazanych przystankach tramwajowych przy ulicach: Warneńczyka oraz Świętopełka. Zlecenie ma być wykonane do końca miesiąca - tłumaczy Paweł Trawiński, kierownik Działu Marketingu Miejskiego Zakładu Komunikacji w Toruniu.

Oficjalna uroczystość nadania nowej nazwy części ulicy Mickiewcza

Już nie Mickiewicza, tylko aleja Niezależnego Zrzeszenia Stu...

Czytelnicy sygnalizują

Jeden z mieszkańców Bydgoskiego Przedmieścia zauważył zamknięty parking przy sklepie „Biedronka”.

- Od kiedy otworzyli ten plac dla klientów, to zaczęli parkować tutaj także ludzie, którzy nie tylko robili zakupy w supermarkecie, ale i na pobliskim rynku. Jednak w ubiegłym tygodniu ustawiono przy wjeździe na parking przy „Biedronce” szlaban, a plac stoi pusty. Można przejechać całą ulice Krasińskiego i nie znaleźć ani jednego wolnego miejsca. Co w takim przypadku mają zrobić osoby niepełnosprawne, które muszą parkować blisko szkół, instytucji czy właśnie sklepów?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wideo
Wróć na nowosci.com.pl Nowości Gazeta Toruńska