Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Niesamowite. Te samochody mają ponad 10-11 lat i dalej są w świetnej formie. Są najmniej awaryjne według raportu TUV

redmf
Kupno dobrego używanego samochodu to nie lada sztuka. A już takiego, który ma 10 lat to prawdziwe mistrzostwo świata. Zdarzają się jednak modele samochodów, które dobrze znoszą upływ czasu. Świadczą o tym różne specjalistyczne raporty. Jednym z nich jest raport TUV, czyli  niemieckiego Stowarzyszenia Inspekcji Technicznej. Która auta w wieku 10-11 lat warto kupić?>>>>>SPRAWDŹ 10 najlepszych modeli
Kupno dobrego używanego samochodu to nie lada sztuka. A już takiego, który ma 10 lat to prawdziwe mistrzostwo świata. Zdarzają się jednak modele samochodów, które dobrze znoszą upływ czasu. Świadczą o tym różne specjalistyczne raporty. Jednym z nich jest raport TUV, czyli niemieckiego Stowarzyszenia Inspekcji Technicznej. Która auta w wieku 10-11 lat warto kupić?>>>>>SPRAWDŹ 10 najlepszych modeli
Kupno dobrego używanego samochodu to nie lada sztuka. A już takiego, który ma 10 lat to prawdziwe mistrzostwo świata. Zdarzają się jednak modele samochodów, które dobrze znoszą upływ czasu. Świadczą o tym różne specjalistyczne raporty. Jednym z nich jest raport TUV, czyli niemieckiego Stowarzyszenia Inspekcji Technicznej. Która auta w wieku 10-11 lat warto kupić? Sprawdźcie!

Zobacz wideo: Tak budują linię tramwajową na Jar

od 16 lat

TUV: najmniej awaryjne samochody

Raport TÜV powstaje na podstawie danych zebranych podczas okresowych przeglądów technicznych samochodów osobowych w stacjach kontroli pojazdów na terenie Niemiec. Niemieckie Stowarzyszenie Dozoru Technicznego ma największy udział w takich przeglądach. Dlatego ich raporty są tak cenne dla osób, które chcą kupić samochód. Twórcy raportu biorą jednak pod uwagę tylko te modele, które przyjechały do stacji kontroli pojazdów w liczbie powyżej 10 tysięcy egzemplarzy. Dlatego nie wszystkie modele samochodów w nim się znajdują.

SZCZEGÓŁOWE MODELE SPRAWDZISZ

Podczas badania technicznego aut sprawdza się sprawność hamulców, amortyzatorów, oświetlenia, podwozia, ogumienia, układu wydechowego, zwracając jednocześnie uwagę na zaawansowanie procesów korozyjnych w elementach ważnych z punktu widzenia bezpieczeństwa. Istotne jest, że każde badanie przebiega tak samo i obejmuje ten sam zestaw czynności kontrolnych. W ten sposób można obiektywnie i w pełni porównywalnie z innymi ocenić każdy samochód opuszczający stanowisko diagnostyczne. Do statystyki pobiera się jedynie dane o istotnych usterkach, a końcowy wynik określa się procentowym udziałem aut z poważnymi usterkami w całkowitej liczbie zbadanych egzemplarzy danego modelu.

Zobaczcie, jak wygląda zestawienie awaryjności dotyczące samochodów 10-11-letnich.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na nowosci.com.pl Nowości Gazeta Toruńska