Storytelling w służbie promocji samorządu i wiele innych tematów | II edycja Konferencji Samorządowej "Czas na regiON" już 24-25 maja

Akcja specjalna Konferencja Samorządowa "Czas na regiON"
Podczas toruńskiej Konferencji Samorządowej „Czas na regiON” jej prelegenci będą podpowiadali uczestnikom, jak zaplanować i przeprowadzić wydarzenia promujące gminę.

Mówić o tym będzie między innymi Filip Szatanik, rzecznik prasowy spółki Kraków5020. To miejska spółka, która zajmuje się budowaniem i zarządzaniem wizerunkiem miasta oraz jego promocją we współpracy z licznymi partnerami.

Głównym jej zadaniem jest wzmacnianie marki Krakowa jako nowoczesnej europejskiej metropolii, atrakcyjnej, otwartej i tolerancyjnej; miasta światowego dziedzictwa kulturowego i prężnego ośrodka akademickiego. Spółka dba również o wizerunek Krakowa jako atrakcyjnego miejsca do założenie i rozwoju biznesu.

W przeszłości Filip Szatanik był rzecznikiem prasowym Krakowa, Małopolski i Jaworzna, współautorem i dyrektorem projektu EkoMałopolska oraz dyrektorem marketingu w spółce Nowe Centrum Administracyjne. Jest również autorem licznych publikacji, współautorem kampanii promocyjnych miast i regionów, a także wykładowcą, założycielem projektów medialnych.

Historie, które angażują odbiorców

Jedną z wykorzystywanych często metod promocyjnych jest storytelling. Oznacza on tworzenie, opowiadanie historii, które angażują odbiorców, pozwalają zbudować wokół czegoś kontekst i lepiej to zrozumieć.
Daje ona możliwość zwrócenia na siebie uwagi, ale w mało nachalny sposób, bez potrzeby bezpośredniego nakłaniania klientów do zakupu produktów.

- Storytelling to dziś szalenie popularna tendencja w promocji i marketingu miast i regionów

- mówi Filip Szatanik.

- Promocja za pośrednictwem ludzi, wyjątkowych historii, unikalnych produktów i projektów, bardziej przekonuje i skuteczniej trafia do odbiorców. W taki sposób przyciągamy turystów, inwestorów, studentów i gości. Dzięki temu mieszkańcy miasta stają się jego ambasadorami. Spółkę Kraków5020 powołano do promocji miasta. Realizuje zadanie zarządzając Centrum Kongresowym ICE, jednym z najważniejszych w tej części Europy centrów konferencyjnych, siecią informacji turystycznej Kraków Info, siecią współpracy Kraków Network, platformą medialną Play Kraków oraz właśnie Kraków Story - unikalną galerią prac krakowskich rzemieślników i artystów, dzięki której turyści i goście naszego miasta mogą wywieźć stąd prawdziwie lokalne produkty.

Sprzedaż biletów cały czas trwa

Przypominamy, że II Konferencję Samorządową „Czas na regiON” zaplanowano na 24 i 25 maja w Copernicus Toruń Hotel.

Nad jakością merytoryczną wydarzenia czuwa Rada Programowa pod kierownictwem organizatora Polska Press Grupa wraz z partnerami strategicznymi wydarzenia, którymi są już tradycyjnie: Wojewoda Kujawsko-Pomorski Mikołaj Bogdanowicz, Samorząd Województwa Kujawsko-Pomorskiego oraz Miasto Toruń.

Przypomnijmy, że podczas trwania konferencji odbywać się będą prelekcje i dyskusje związane z trzema ścieżkami tematycznymi: społeczeństwo i jakość życia, gospodarka oraz dialog i promocja. Tematy te poruszy 60 ekspertów.

Bilety na konferencję dostępne na stronie czasnaregion.pl. Zapraszamy również do jej śledzenia, ponieważ tam pojawiają się też najnowsze informacje na temat tego wydarzenia. Oprócz tego zamieszczamy je także sukcesywnie na naszych łamach.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na nowosci.com.pl Nowości Gazeta Toruńska