[break]
Jednak kolejki w przychodniach najczęściej są wynikiem złej organizacji pracy. A jeśli nie można się dodzwonić przez kilka godzin albo dni, a zależy nam na zapisaniu się do lekarza, idziemy zarejestrować się osobiście.
PRZECZYTAJ:Pacjent słyszy tylko krótki sygnał
Okazuje się, że nie jesteśmy jedynymi. Więcej ludzi stoi i czeka. Takie obrazki powinny trafić już do lamusa. Szefostwa przychodni muszą znaleźć rozwiązania, które zadowolą pacjentów, np. telefony komórkowe, nowe centrale czy internet. Byle nie tracić czasu.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?