Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Taksówki nie mają gdzie parkować a poczta się spóźnia [Pogotowie Reporterskie]

Tomasz Wersocki
Urząd pocztowy przy ulicy Antczaka cierpi na brak listonoszy
Urząd pocztowy przy ulicy Antczaka cierpi na brak listonoszy Sławomir Kowalski / Polska Press
Nasz Czytelnik zauważył, że postój dla taksówek przy Szosie Lubickiej jest często wykorzystywany przez przypadkowych właścicieli samochodów. Natomiast pani Elżbieta martwi się opóźnieniami Poczty Polskiej.

- Sytuacja z zabieraniem miejsca przez obce samochody na wyznaczonym postoju dla taksówek przy Szosie Lubickiej naprzeciwko sklepu „Bobas” zdarza się nagminnie - mówi pan Andrzej. - Inni kierowcy nie posiadający uprawnień do prowadzenia taksówek bez żadnych zahamowań zastawiają miejsce na postoju przy Szosie Lubickiej. Mam nadzieję, że tym razem po interwencji „Nowości” ta sytuacja znacząco się poprawi.

Czytaj też: "Nowości" z medalem od marszałka

Zawsze odnotowany

- Jeżeli zgłasza się do nas osoba i prosi o interwencję, to jest ona zawsze odnotowana w naszych rejestrach. W późniejszym czasie osoba, której zgłoszenie zostało przyjęte może podać jego numer i dowiedzieć się jak dany problem został rozwiązany przez Straż Miejską - mówi Jarosław Paralusz, rzecznik Straży Miejskiej w Toruniu. - W ciągu miesiąca w przypadku postoju taksówek przy Szosie Lubickiej otrzymaliśmy pięć zgłoszeń. Dla przykładu w pierwszym z nich na auta nielegalnie parkujących tam kierowców zostały założone dwa urządzenia blokujące, a do sądu został skierowany jeden wniosek o ukaranie. Przy drugiej interwencji strażnicy wystawili jedno pouczenie i pięć wezwań - podkreśla Jarosław Paralusz.

Bez prądu i telefonu

Pani Elżbieta już kilkukrotnie w ciągu ostatnich miesięcy nie otrzymała na czas listów oraz rachunków za telefon czy prąd. Sprawę postanowiła wyjaśnić w Urzędzie Pocztowym nr 7 położonym przy ul. Antczaka.

- Dowiedziałam się, że wszystko wynika z braku odpowiedniej ilości pracowników. Dwóch z nich przebywa obecnie na zwolnieniu chorobowym - mówi Czytelniczka. - Kierowniczka Urzędu Pocztowego próbowała mnie uspokoić i twierdziła, że ta sytuacja już się nie powtórzy. Jednak co zrobię, kiedy ponownie nie otrzymam rachunków za prąd. W poprzednim miesiącu musiałam specjalnie jechać do firm, aby ich pracownicy drukowali kopie rachunków, które nie przyszły w związku z opóźnieniami w Urzędzie Pocztowy przy ul. Antczaka. Co się stanie, gdy będę oczekiwać na ważne pismo z urzędu?

**

Zobacz też: Motornicza przed sądem**


Potrzebne szczegóły

- W przypadku zgłoszenia przez klienta nienależytego wykonania usługi wyjaśniamy każdą sprawę indywidualnie. Prosimy naszych klientów o wszystkie informacje, które pozwolą nam zidentyfikować przyczynę zdarzenia, w tym: numer przesyłki, informacje na temat adresów nadawcy, odbiorcy, daty nadania. Każdorazowe sprawdzenie sprawy indywidualnej pozwala nam eliminować tego typu zdarzenia - czytamy w komunikacie przekazanym przez Biuro Prasowe Poczta Polska S.A.

Zmiana w urzędzie
- Placówka Urzędu Pocztowego numer 7 w Toruniu w tej chwili zmienia obsadę listonoszy. Tymczasowo korzystamy ze wsparcia pracowników z innych placówek przy doręczaniu korespondencji. W tym momencie możemy przeprosić naszych klientów za wszelkie niedogodności. Dołożymy wszelkich starań, aby jak najszybciej rozwiązać ten problem - tłumaczy Biuro Prasowe Poczty Polskiej.

Jego pracownicy podkreślają, że zawsze istnieje możliwość przesłania skargi na adres: [email protected] lub przez specjalny formularz umieszczony na stronie poczty.

NowosciTorun

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na nowosci.com.pl Nowości Gazeta Toruńska