MKTG SR - pasek na kartach artykułów

Te samochody mają 10-11 lat i są najmniej awaryjne w swojej klasie. Pomimo swojego wieku trzymają się dobrze. Zobacz nowy raport TUV 2022

mf
Szukając używanego samochodu, kierowcy często podpierają się opiniami innych użytkowników lub specjalistycznymi raportami. Te dotyczą także samochodów starszych, nawet 10 i 11-letnich. Jeżeli ktoś jest zainteresowany autem w tym wieku, z pomocą przychodzi najnowszy raport TÜV, niemieckiego Stowarzyszenia Inspekcji Technicznej, które kontroluje i certyfikuje systemy techniczne m.in. pojazdów.Zobaczcie, które auta 10-letnie psują się najrzadziej.SZCZEGÓŁY >>>TUTAJ
Szukając używanego samochodu, kierowcy często podpierają się opiniami innych użytkowników lub specjalistycznymi raportami. Te dotyczą także samochodów starszych, nawet 10 i 11-letnich. Jeżeli ktoś jest zainteresowany autem w tym wieku, z pomocą przychodzi najnowszy raport TÜV, niemieckiego Stowarzyszenia Inspekcji Technicznej, które kontroluje i certyfikuje systemy techniczne m.in. pojazdów.Zobaczcie, które auta 10-letnie psują się najrzadziej.SZCZEGÓŁY >>>TUTAJ
Szukając używanego samochodu, kierowcy często podpierają się opiniami innych użytkowników lub specjalistycznymi raportami. Te dotyczą także samochodów starszych, nawet 10 i 11-letnich. Jeżeli ktoś jest zainteresowany autem w tym wieku, z pomocą przychodzi najnowszy raport TÜV, niemieckiego Stowarzyszenia Inspekcji Technicznej, które kontroluje i certyfikuje systemy techniczne m.in. pojazdów. Oto szczegóły!

Zobacz wideo: Tak budują linię tramwajową na Jar

od 16 lat

Raport TÜV powstaje na podstawie danych zebranych podczas okresowych przeglądów technicznych samochodów osobowych w stacjach kontroli pojazdów na terenie Niemiec. Niemieckie Stowarzyszenie Dozoru Technicznego ma największy udział w takich przeglądach. Dlatego ich raporty są tak cenne dla osób, które chcą kupić samochód. Twórcy raportu biorą jednak pod uwagę tylko te modele, które przyjechały do stacji kontroli pojazdów w liczbie powyżej 10 tysięcy egzemplarzy. Dlatego nie wszystkie modele samochodów w nim się znajdują.

SZCZEGÓŁOWE MODELE SPRAWDZISZTUTAJ

Podczas badania technicznego aut sprawdza się sprawność hamulców, amortyzatorów, oświetlenia, podwozia, ogumienia, układu wydechowego, zwracając jednocześnie uwagę na zaawansowanie procesów korozyjnych w elementach ważnych z punktu widzenia bezpieczeństwa. Istotne jest, że każde badanie przebiega tak samo i obejmuje ten sam zestaw czynności kontrolnych. W ten sposób można obiektywnie i w pełni porównywalnie z innymi ocenić każdy samochód opuszczający stanowisko diagnostyczne. Do statystyki pobiera się jedynie dane o istotnych usterkach a końcowy wynik określa się procentowym udziałem aut z poważnymi usterkami w całkowitej liczbie zbadanych egzemplarzy danego modelu.

Zobaczcie, jak wygląda zestawienie awaryjności dotyczące samochodów 10 i 11-letnich.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na nowosci.com.pl Nowości Gazeta Toruńska